Jak zamontować listwy LED w przednim zderzaku?

05 Paź 2009, 14:55

Jak podłączyć listwy LED w przednim zderzaku? Czy zawrzeć razem ze światłami mijanymi czy oddzielnie? Szkoda, ze nie jestem elektrykiem...

Kupiłem w Allegro [link do oferty na Allegro wygasł]

Pozdro :wink:
Per aspera ad astra
Tiguan
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Pruszków

05 Paź 2009, 17:11

Pomijając fakt,że to do samochodów jest nielegalne i policja od razu zabierze dowód rejestracyjny i wlepi mandat,a diagnosta nie podbije przeglądu,to możesz to podłaczyć jak ci się tylko podoba i wg własnego uznania - do świateł postojowych,mijania,drogowych.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

05 Paź 2009, 17:35

MotoAlbercik napisał(a):Pomijając fakt,że to do samochodów jest nielegalne i policja od razu zabierze dowód rejestracyjny i wlepi mandat,a diagnosta nie podbije przeglądu,to możesz to podłaczyć jak ci się tylko podoba i wg własnego uznania - do świateł postojowych,mijania,drogowych.

No co TY, a ich widzę na ulicy :) No nie wiem... Jeszczę upewnię :P
Per aspera ad astra
Tiguan
Zaawansowany
Awatar użytkownika

05 Paź 2009, 20:24

Jeżeli chcesz to faktycznie założyć do samochodu,to zapytaj sprzedawcę,czy ma to homologację oznaczoną literką E,oraz czy są tam litery,do jakich świateł ma to zastosowanie(np. jeżeli mają to być światła dzienne,to muszą być literkiRL).Jeżeli te siody byłyby z homologacją i dopuszczeniem jako światła dzienne,to musiałyby mieć oznaczenia np. E11 RL.Podejrzewam,że jednak tak nie jest,ponieważ stosować to można nawet do mebli,więc wydaje mi się,że producent ani dystrybutor nie bawił się w koszta homologacji.