Jaka instalacja gazowa do Opla Astry II 1.4 16v 90KM?

21 Lut 2010, 21:55

Witam.
Czy moglibyście mi doradzić jaką instalacje najbardziej odpowiednią powinienem założyć do Opla Astry II 1.4 16v 90km 2002r. Bo znajomy ma zwykłą instalację gazową i jego asterka jest bardzo awaryjna. Więc chciałem przed założeniem instalacji zaczerpnąć fachowej porady. Czekam na info.
Pozdrawiam.
wlodi
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: Lublin

21 Lut 2010, 22:33

Oczywiście sekwencję , z czystym sumieniem mogę polecić STAG 300 plus , reduktor wystarczy Tomasetto Alaska , listwy najlepiej Valtec V34 lub z niższej półki - Valtec lub MagicJet .
wrocek66
Początkujący
 
Posty: 71
Miejscowość: Wrocław

22 Lut 2010, 10:48

I w jakiej cenie jest taka instalacja???
I jeszcze jedno pytanie, bo znajomy również chce przejść na sekwencje, i żeby to zrobić jest konieczna cała wymiana instalacji na nową? Czy też można założyć sekjwencję z wykorzystaniem elementów ze starej instalacji tej którą w tej chwili ma?

A i jeszcze jedno, jaka kwotą trzeba dysponować aby taką przeróbkę zrobić?
wlodi
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: Lublin

22 Lut 2010, 11:26

W zalezności od regionu kraju musisz liczyć w granicach 2.300 - 2.800 w zalezności z jakimi wtryskiwaczami .
Przełożenie z tradycyjnej na sekwencję : wymiana całego przodu , nic do wykorzystania , koszt około 1.800 - 2.300.
wrocek66
Początkujący
 
Posty: 71
Miejscowość: Wrocław

22 Lut 2010, 12:17

zalozysz tez zwykla instalacje za 1500zl tylko musisz sie liczyc ze samochod moze strzelic i rozerwac obudowe filtra..., i samochod znacznie traci na mocy, ja mialem w palio 1.6 16V zwykla i normalnie mialem 103KM to na gazie podejrzewam ze mialem z 70KM muł niesamowity :razz: ja mam juz dojscie ze sekwencje mogą założyc za 1700zl ale to u mojego dobrego kolegi jak zrezygnowal z zysku dla siebie :twisted:
tower
tower
Początkujący
 
Posty: 231
Miejscowość: kalisz
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik 3UR-FE
    Pozostajemy w rodzinie silników UR. Największym przedstawicielem tej linii jest motor 3UR-FE. Wolnossąca jednostka ma aż 5,7 l pojemności, dysponuje mocą 386 KM i wytwarza 543 Nm. Tak duży silnik musi trafiać pod maskę ...