REKLAMA
Zrobiłem dzisiaj taki test
auto stało w garażu temp w nim wynosiła 23-24C odpalilem ustawilem wianie na środkowe kratki, wszystkie kratki byly otwarte, max chlodzenie, klima na on, wiatrak na 5, wyszłęm z auta, zamklem, wczesniej dalem 1 term taki elektroniczny polozylem na desce rozdzielczej i wlozylem sensor to lewego nawiewu oraz taki zwykly polozylem z tylu na siedzeniu
odczekalem 10min
patrząc pod maske zauwazylem ze skraplacz jest cieply, nie gorący, wiatrak od chlodnicy wcale nie chodzil a od klimy chodzil razem z kompresorem, na początku wentylator klimy i kompresor sie krecil bo widzialem non stop po paru minutach wiatrak klimy i kompresor 8-10s dzialal i 4-5s nie dzialal i tak w kólko dlaczego?
w aucie na term na tylnim siedzeniu bylo ok 15C na term cyfrowym na desce rozdzieldzej 18-18,5C a na term wlozonym to kratki 9C zauwazylem ze jak dalem ten term do srodkowej kratki i zmiejszylem sile z 5 na 2 lub 3 to temp spadla do 8,5C a przez chwile bylo nawet 8,2C
czy to dobrze? czy ta temp nie jest zbyt duza?
w garazu bylo 25-26C bo patrzylem na termometr
jak uzyskac temp rzędu 2-5C z nawiewów lub temp na -? u kolegi w focusie pokazywalo cos kolo -5C czy jakos tak
aha i pod maską jedna rurka byla gorąca jak ch...a a druga taka chlodnawa ale nie za bardzo
a kompresor wlaczal sie z wiatrakiem klimy jakby byly scalone
i przed przerwsze kilka min wiatrak=kompresor pracowaly non stop a później z przerwami az po 15min 8-10s pracy i 4-5s przerwy bo liczylem big_smile
moglibyscie zrobic taki test we wlasnych autach?
auto stalo w garazu w cieniu przed testem temp wynosila 22-23C po teście 26-27C auto tak nagrzalo garaż, drzwi otwarte
pozdr