Jaką wybrać nawigację?

01 Lut 2011, 13:10

Witam, poszukuję nawigacji samochodowej do około 350zł, chciałbym ją kupić na allegro szybko bo planuję wyjazd niebawem. Najlepiej aby miała jak największy wyświetlacz i mapy całej Europy. W tym temacie jestem totalnie zielony. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam Patryk
Patryk_
Początkujący

Miejscowość: Suwałki
Prawo jazdy: 01 03 2011
Auto: W210 220CDI

03 Lut 2011, 15:41

Proponuję coś takiego:
[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do oferty na Allegro wygasł]

Coprawda są tam tylko mapy Polski, ale powinieneś być zadowolony z obydwu modeli :wink:
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

03 Lut 2011, 18:21

za 350 zł to raczej kompletu map na europę nie kupisz. Z piratami to jest tak, że albo działa albo nie, generalnie trzeba poświęcić dużo czasu, żeby dowiedzieć się co i jak. Jak pracujesz, to taniej i szybciej jest kupić gotowca za ok 500 zł, masz legala i nie musisz sie głowić nad instalowaniem piratów.
karlone
Zaawansowany

Miejscowość: Śląsk

12 Kwi 2011, 20:03

Ja polecam nawigację 5" od tego pana - Link był niezgodny z regulaminem forum i został usunięty
Nawigacja sprawdza się bardzo dobrze, jest precyzyjna, ekran wyraźny, głos nie skrzeczy (to też jest ważne), mapa dodana gratis tylko na Polskę też nie jest zła (a jako że nawigacja jest odblokowana można wgrać jeszcze lepszą, a także na całą Europę, Afrykę i co tylko dusza zapragnie a da się zdobyć), tylko raz rozpoznała mi rondo jako serię skrzyżowań :lol:
Dla mnie to prawie ideał - nie kosztowała mnie dużo (widać po samochodzie chyba że nie mam za dużo pieniędzy, prawda?) a jako że często jeżdżę w różne miejsca bardzo mi się przydaje.
Ostatnio edytowany przez arekk10, 07 Maj 2011, 22:17, edytowano w sumie 1 raz
arekk10
Nowicjusz

Miejscowość: Przemyśl