Ja bym nie patrzył czy ma 1 czy 2 biegi bo i tak najlepiej dla sprzętu będzie na 1 biegu, mówisz lekka wtopa no ok ale doszpejowany Samurai niech waży 1100KG i do tego opory toczenia delikatne wzniesienie itp. drzewo kilka metrów i co?? Masz linę na 3 nawinięciu czyli uciąg rzędu 1500KG tylko będziesz ją męczyć. Zresztą jeśli chodzi o rajdy moim zdaniem to na prędkości wyciągania nie ugryziesz (choć ponoć mechanik z BRDMa dla tego się nie przyjął bo za wolny w porównaniu do Stara) wyniku raczej na kumatości i sposobie obsługi sprzętu. Wtopa , szybko lina, pas winch, koniec lina na zderzak, pas i dalej.
Kolega miał w Patrolu Monthane (czyli MORE - Monthana Off-Road Equipment) i twierdził że słabszy na papierze WARN robił lepiej. Ja mam Escape i jestem zadowolony, ale fakt co jakieś pół roku ją wyciągam i sprawdzam, konserwuje bo się raz rozkręciła w środku i nie chciała nawijać liny, do tego Escape ma świetny serwis w Polsce. Obojętnie co byś nie wybrał t lekkim aucie przy zastosowaniu nie czysto sportowym będzie robić, ale zawsze warto mieć zblocze
![Mr. Green :mrgreen:]()
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....