Jaki intercooler? A6 c6 2.0 tfsi (teraz 220km)

16 Maj 2019, 17:27

Jak już wspominałem przewody były mocno sparciałe, rozrywały się w rękach, więc ich żywot się już praktycznie skończył.

Teraz, jest duży wzrost mocy, i może po prostu nie wytrzymywało to już napięcia?

Wiadomo, że jak coś zlutujesz, to nie masz gwarancji, że będzie to odpowiednio działało jak na oryginale..

W każdym bądź razie widziałem na własne oczy co było robione, i też to pomogło. Może mnie wprowadzono w błąd, żeby ukryć swoje błędy podczas modyfikacji - nie wiem, i prawdopodobnie się nigdy nie dowiem, bo nie mam znajomych w tej firmie :]
Gom3z
Początkujący
 
Posty: 124
Zdjęcia: 6
Prawo jazdy: 20 04 2016
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A6 C6
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

16 Maj 2019, 18:56

220 KM z tych ea113 to tyle co nic, bo samym programem robi sie z nich srednio 240-250 KM (o ile silnik i osprzet zdrowy).
Tak wiec albo program jest lajtowy (jezeli tak jest to dobrze), albo zle zrobiony (wiec dla sprawdzenia radzilbym zrobic logi), albo wogole jest jakis problem z osprzetem i przez to z moca, a wtedy fmic i tak niczego nie zmieni (wiec tez radzilbym logi zrobic).
Jesli chcesz logi robic to grupy:
3+20
2+33
115+118+230
To daje juz jakis ogolny obraz silnika i osprzetu
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

16 Maj 2019, 23:31

Okej, logi na pewno sprawdzę.

Ale silnik jak i osprzęt jest całkowicie zdrowy. Samochód został cały przetrzepany.

Program był robiony na szybko, więc dlatego jest ile jest. Szef pisał go będąc na urlopie, także żeby nie było przypału i jakichś poprawek to zrobil bardzo bezpieczny program dla silnika jak i dla reszty osprzętu. Korektę akurat będę robił po jego powrocie, bo właśnie wiem, że da się dużo więcej z niego wyciągnąć.

Oryginalnie niuta było 280, teraz jest 370. Jeżdżąc teraz to jest petarda, w porównaniu do tego co było wcześniej, a i ogólnie ładnie się odpycha teraz.

Ale skoro przerywalo wiazke, a po prowadzeniu nowej wszystko było okej to co?
Gom3z
Początkujący
 
Posty: 124
Zdjęcia: 6
Prawo jazdy: 20 04 2016
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A6 C6
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Maj 2019, 10:05

Gom3z napisał(a):le skoro przerywalo wiazke, a po prowadzeniu nowej wszystko było okej to co?

Auto to nie tylko silnik jak tu wielu osobom się wydaje, do tego wieśvagen delikatnie mówiąc nie jest mistrzem bezawaryjności więc rozpadła się wiązka bo miała się rozpaść a nie dlatego że ktoś zrobił program.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10777
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

17 Maj 2019, 14:21

Dzięki za wypowiadanie się chłopaki. Dam jeszcze znać co i jak w przyszłym tygodniu jak zrobię korektę mapy.
Gom3z
Początkujący
 
Posty: 124
Zdjęcia: 6
Prawo jazdy: 20 04 2016
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A6 C6
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ogniwa paliwowe Toyoty zasilają budynki
    Dążąc do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla związanej z działaniem firmy, Toyota uzupełniła system zasilania zakładu Honsha w prefekturze Aichi o pionierskie rozwiązanie wykorzystujące stacjonarne wodorowe ogniwa paliwowe. ...