Jaki interfejs diagnostyczny+miernik lakieru?

06 Cze 2019, 19:51

Jako ze mam juz dosyc uslug oferowanych przez mechanikow chcialbym zaczac sam sobie diagnozowac samochody i zaczac naprawiac. Nigdy nie uzywalem zadnego interfejsu diagnostycznego wiec jestem w tym calkowicie zielony. Srednio raz na 3-4 miesiace kupuje samochod i nie chcialbym juz nigdy wiecej kupic zloma wiec interesuje mnie zestaw interfejs diagnostyczny+miernik lakieru. Kwota jaka moge łącznie na to przeznaczyc to max 800-1000zł. Samochody na ktorych diagnozowaniu mi najbardziej zależy to bmw oraz vag roczniki 1995-2005. Fajnie by bylo gdyby oprocz diagnozowania mialy opcje kodowania oraz usuwania błędów oraz dało sie obsługiwać androidem przez bluetooth (jesli nic w tej cenie nie bedzie takiego to jestem w stanie zalatwic sobie laptopa). Co do miernika nie mam jakiś wiekszych wymagan, byle tylko stwierdzic czy mial dzwona lub inne przygody. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
kraskeusz
Początkujący

Zdjęcia: 316

06 Cze 2019, 21:13

kraskeusz napisał(a):roczniki 1995-2005.
kraskeusz napisał(a):Co do miernika nie mam jakiś wiekszych wymagan, byle tylko stwierdzic czy mial dzwona

serio :shock:
I tak za pomogą miernika nie jesteś w stanie stwierdzić czy był to dzwon czy ryska, ja profesjonalista w tej dziedzinie nawet tego nie posiadam no bo po co :wink:

Miernik dla amatorów kosztuje 100 parę złotyszy i każdy mierzy tak samo więc nie ma sensu przepłacać

Na interfejsach sie nie znam ale nie wiem co chcesz nim odczytać w takich starych gniotach
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

06 Cze 2019, 22:27