Kao napisał(a):no czyli 80% egzemplarzy
Nie przesadzaj my, tak myśląc to każde auto byłoby skorodowane. Na swoim S60 mam jeden mały purchelek przy uszczelce na tylnych drzwiach (auto wyprodukowane w Belgii), a na pewno miało w przeszłości jakieś naprawy blacharskie.
Ogólnie to blacharsko sprawa wygląda tak z autami na płycie Focusa MK2:
-Mazda 3 zdecydowanie najsłabsza blacha, znalezienie auta bez rdzy nie będzie łatwe, a nawet jeśli takie się znajdzie to trzeba o nie zadbać, żeby za kilka lat nie oddawać je na złom
-Focus MK2 - zdecydowanie lepiej niż w Maździe, ale do ideału daleko
- Volvo S40 V50 C30 wypada najlepiej, ale wiadomo że kiepskie naprawy blacharskie mogą dać oznaki w postaci korozji. Najlepiej więc unikać tych egzemplarzy.