Jaki model Fiata Cinquecento polecacie?

28 Lut 2009, 21:09

Witam

jestem na etapie poszukiwania fiata Cinquecento

i nie mogę się zdecydować z jakim silnikiem mam kupić , z tego co mi wiadomo silnik o pojemności 700 cm ma dwa tłoki a silnik 900 cm ma cztery , czy jest to w miarę istotne? wspomnę ze ma być to dla mnie pierwszy samochód ;p , i jeśli chodzi o 700 , zauważyłem ze jest ich znacznie więcej , tym samym są tańsze niż 900 , więc chciałem również poznać waszą opinie na temat (700) kultury jej pracy oraz bezawaryjności
ehyx
Nowicjusz
 
Posty: 6

28 Lut 2009, 21:37

przechodzilem przez to samo miesiac temu i pomogly mi w tym slowa znajomego mechanika a otoz:prawda 700 sa tansze niz 900,ale w 700 nawet sie nie pakuj bo to wielkie gowno,dosc czesto ulegaja awarii i pomalu nikt sie tego niechce chwytac,wolalbym troche kasy dolozyc i kupic 900 bo to juz jest wmiare silnik albo ewentualnie 1100.I na koniec jeszcze raz NIE KUPUJ 700 BO TO JEDNO WIELKIE GOWNO!!
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

28 Lut 2009, 21:43

napisz jeszcze tylko od jakiego roku chcesz,cena do ilu ma byc i skad jestes to postaram sie znalesc cos sensownego,pozdrawiam :)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

28 Lut 2009, 21:44

Większość osób poleci Ci 900-tkę. Pali trochę więcej niż 700, ale za to jest 1/3 mocy więcej, więc da się to odczuć.

Ja jeżdżę 700-tką i przyznam, że czasem przydałoby się trochę więcej mocy. Co do awaryjności to psują się przede wszystkim pierdoły (np. pompka spryskiwacza), ale także występują problemy z gaźnikiem i innymi elementami.

Warto przy zakupie zwrócić uwagę na rdzę, stan zawieszenia i występowanie wycieków
Ostrożność nie jest tchórzostwem.
Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 831
Miejscowość: Świętochłowice

28 Lut 2009, 21:55

dzięki za pomoc , obecnie upatrzyłem sobie dwa cc

1 z silnikiem 900 + gaz !! :P
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


2 z silnikiem 700 + mały przebieg
[link do oferty na Allegro wygasł]

jestem z Krakowa , w całej Małopolsce w dośc przyzwoitej cenie idzie obecnie kupić tego jednego cc z silnikiem 900
ehyx
Nowicjusz
 
Posty: 6

28 Lut 2009, 22:01

no ta 900 nawet spoko ale cena do zbicia przynajmniej na 2000,ta 700 tez ale tak jak mowilem i tak jak kolega przede mna dosc awaryje sa pierdoly,a co myslisz o tym [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] tylko ta cena gosciu troche przyszalal ale wkoncu zakonserwowane itp.albo taki dosc ciekawy [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] i wyposazonko dosc przyzwoite :)
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Renault ZOE - mocniejszy, szybszy i lepiej się prowadzi
    Renault zaprezentowało nowy silnik elektryczny R110 i model ZOE gamę 2018. Ten najlepiej sprzedający się w Europie samochód elektryczny będzie pierwszym samochodem elektrycznym Renault wyposażonym w nowy silnik o mocy ...

28 Lut 2009, 22:09

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
dla mnie rocznik jest nieistotny , ważne aby samochód był nie wytyrany , mały przebieg (muszę przedzwonić i się zapytać bo nie podane ) bez rdzy , więc sądzę że ten rodzynek jest warty zainteresowania , w piątek pewnie pojadę go obejrzeć
sam place ca cinka wiec wykładam 2 tys , myślę ze gostek powinien tą 900 za tyle sprzedać , poza tym będę do przodu o koszt nowych tablic bo gostek tez z krk więc nie będę ich musiał zmieniać ;p
ehyx
Nowicjusz
 
Posty: 6

28 Lut 2009, 22:20

no i git,jak dla mnie ten cinkus jest okey,ale cene postaraj sie zbic przynajmniej do 2000 a moze sie uda go wziac nawet za 1800 kto wie :P
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

28 Lut 2009, 22:24

ok , wielkie dzięki za wasze wypowiedzi , naprawdę nie podejrzewałem ze tak szybko mi kto ktokolwiek odpowie ;p jesteście spoko ;D jak już kupię to pochwalę się w tym temacie ;]

Thx ;]]
ehyx
Nowicjusz
 
Posty: 6

28 Lut 2009, 22:44

Powodzenia w zakupie ;)
Ostrożność nie jest tchórzostwem.
Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 831
Miejscowość: Świętochłowice

28 Lut 2009, 23:11

moim pierwszym samochodem był CC 700 i bardzo chwale
przez rok pod moją nogą nic sie nie posypało !! nic a nic...bylem zachwycony bezawaryjnoscia :)
obecnie go sprzedaje za 2500zl
Fiat Bravo 1,9 JTD 2000r
Opel Astra F Gsi 2,0 16v 1994r
Opel Astra F 1,6 16V 1995r
hemp
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 293
Miejscowość: Szczytno

01 Mar 2009, 09:10

Jako użytkownik fiata :) polecam tylko i wyłącznie 900 !!!!!!!! Nawet w serwisach fiata twierdzą że 700 to dno. Piszesz kolego że więcej jest 700, ludzie zawsze kupuja to co tańsze a potem żałują. Kto oszczędza parę groszy dwa razy traci :). Szukaj tylko i wyłącznie w 900
bartek_remix :)
bartek_remix
Początkujący
 
Posty: 102
Miejscowość: Kamionka / Kwidzyn

01 Mar 2009, 09:51

Chciałbym się wypowiedziec w sprawie tej 900-tki z gazem,bo miałem taką samą i w tym samym roczniku.
Przede wszystkim za tę 900-tkę zapłacisz większe Oc,bo jej pojemnośc w tym roczniku to 903,a nie tak jak auta z 94r- 899.Jest tak dlatego,że w tym roczniku auto jest wyposażone w gaznik a nie wtrysk jednopunktowy.Jego moc to 41 KM,a wtryskowców to 39 KM.W tych rocznikach w zależności od kodu silnika,może ten silnik by produkcji włoskiej lub jugosłowiańskiej. Na 100 procent wszystkie CC 900 z tego rocznika miały awaryjną "klawiaturę",która została pózniej zmieniona.Po prostu często psują się popychacze zaworów.Można zmienic całą "klawiaturę "na nową i wychodzi to taniej,niż wymiana pojedynczych popychaczy.
Generalnie kupiłem to auto z przebiegiem 85 tys.Potem przy przebiegu 96tys. założyłem gaz i przez kolejne 3 lata dobiłem do prawie 200tys. Ale to był koniec tego silnika,bo zaczął brac olej. W międzyczasie wymieniłem hamulce,zawieszenie,sprzęgło 2 razy,układ kierowniczy,zbiornik paliwa,mechanizm skrzyni biegów wraz z cięgnami (linka cięgna od lewarka przód-tył kosztowała w tanim sklepie 230 zł!!!),gaznik dałem do kapitalnego remontu za 350 zł,czyli wymieniłem 60 procent auta...
Niestety auto nie było ocynkowane (pierwszy ocynk wyszedł na przełomie 93/94.) tak więc wylazła korozja w kilku miejscach.Instalacje LOVATO,spisywała się w tym aucie na gazniku bardzo średnio...czasem konkretnie strzelało w kolektor,a raz nadpaliło filtr powietrza.Spalanie tego auta na gazie,w mieście 9 l/100,a na trasie 6,5 l/100.
tak więc z perspektywy czasu mogę powiedziec,że trochę mnie to kosztowało ale przecież to tylko Fiacik... Chociaż do dziś pamiętam,że tak moja 900-tka jak i brata który miał taką samą 93r w swoim czasie,obie na benzynie potrafiły zamknąc licznik...wyskalowany do 160...
pozdro
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5799
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna