23 Sty 2016, 21:45
Jak chcesz koniecznie 8P to ja bym celował w jakiś w miare młody 2,0 TFSI, on też ma swoje za uszami ale da radę...bo np 3,2 V6 niby polecany ale jak się zaczną problemy z rozrządem to w tysiącach złotych bo części drogie makabrycznie..tak samo elementy zawieszenia, tarcze, klocki, układ zapłonowy itd..
serwisowanie 3,2 V6 = pensje na dzień dobry a to są auta co ludzie ich nie oszczędzają.
1,6 bezsensu chyba...
Z kolei 8L fajne auto ale max 2002-2003 rok..te auta za chwilę będą miały po 15 lat..też mogą być wyjeżdżone bo jednak na zachodzie jeździ się sporo..
no albo inna marka..
i zdecydowanie 1,8turbo to nie to samo co 1,8 TFSI...wtrysk wielopunktowy vs bezpośredni, oraz 1,8 turbo lata 90 i nowoczesny raczej nieudany 1,8 tfsi