REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Invi napisał(a):Tylko jaki jest sens szukania "auta z innej epoki" z tym samym, 25-letnim, słabo jadącym i sporo palącym silnikiem?
demirbiras napisał(a):Ten sam to on nie jest i na pewno nie ma 25 lat
demirbiras napisał(a):lepiej wyposażone auto, młodsze, wygodniejsze, lepiej wykończone wnętrze itp itd..
brzęczyków może i mniej, ale realnie wykorzystywane wyposażenie typu climatronic, radio z USB czy lepsza tapicerka (w Bravo często można spotkać alcantarę) lub skrętne halogeny - już tak.demirbiras napisał(a):Wątpię też że niższej klasy Bravo, które w salonie kosztowało 50% tego co golf będzie tak samo wyposażone.
w innym temacie twierdziłeś, że małe silniki z turbo mało palą, więc może dlategodemirbiras napisał(a):Pytanie tez akademickie po co komuś turbo, skoro szuka taniego tyłko-wozu z pkt A do B?
a w którym miejscu jedzie tak niewiele lepiej i czemu wydaje mi się, że dasz się złapać w pułapkę (zwaną inaczej naciąganiem rzeczywistości, aby poprzeć swoją teorię)?demirbiras napisał(a):P.S. Najlepszy paradoks jest taki, że podstawowa Astra 1,4T jedzie niewiele lepiej od Golfa 1,6 pomimo turbo
mike napisał(a):brzęczyków może i mniej, ale realnie wykorzystywane wyposażenie typu climatronic, radio z USB czy lepsza tapicerka (w Bravo często można spotkać alcantarę) lub skrętne halogeny - już tak.
ale nigdzie nie twierdziłem że tani tyłko-wóz musi mieć turbo = większe kosztu utrzymaniamike napisał(a):w innym temacie twierdziłeś, że małe silniki z turbo mało palą, więc może dlatego
szybki napisał(a):Ale to tabelki Ci pokazały czy sprawdzałeś?