Możesz uzasadnić dlaczego Clio rzekomo trafia do warsztatu co 5tys. km?
Mam w bliskiej rodzinie 2 x Clio III 1.2 TCE od nowości które przekroczyły już 100tys. km i póki co do warsztatu trafiają tylko na przeglądy okresowe, oczywiście, że zużywają się klocki, tarcze czy żarówki i inne elementy eksploatacyjne no i w tym które ma teraz 160tys. km sprzęgło(ale jeździ głównie po mieście) i amortyzatory.
Chociaż oczywiście jak będzie w przypadku sprowadzonych "ideałów/igiełek" ciężko powiedzieć bo to zależy albo od tego o ile go cofneli(a wiadomo, że wraz z przebiegiem lista elementów zużytych rośnie) albo jak je wyklepali po wypadku, szukaj krajowych samochodów z pewną historią.
Według mnie to normalne a na pochwałę zasługuje na pewno komfortowe zawieszenie.
Zresztą:
http://www.adac-ortsclubs.de/images/Tec ... ik2010.pdf1 BMW Mini ++ + ++ ++ ++ ++
2 Peugeot 207 + ++ ++ ++ ++
3 Mitsubishi Colt ++ ++ ++ + ++ ++
4 Opel Meriva ++ ++ ++ + ++ ++
5 Nissan Note + ++ ++ ++ ++
6 Skoda Roomster ++ ++ ++ +
7 Dacia Sandero + ++ +
8 Ford Fusion ++ ++ + + + ++
9 Mazda 2 + + + ++ ++ ++
10 VW Polo + + ++ + ++ +
11 Opel Corsa 0 + + + ++ ++
12 Renault Clio 0 + + ++ ++ ++
13 Ford Fiesta + + + + ++ ++
14 Citroen C3 0 + + + ++ ++
15 Nissan Micra 0 0 + + ++ ++
16 Skoda Fabia + + + + ++ ++
17 Toyota Yaris + + + + + +
18 Suzuki Swift + + + + + +
19 Renault Modus 0 0 0 ++ ++
20 Honda Jazz + + + 0 0 +
21 Fiat Punto 0 + + 0 + ++
22 Seat Ibiza/Cordoba + + + 0 0 +
23 Hyundai Getz 0