REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie zajedziesz w tym samochodzie masz fajny silnik który potrafi być w miarę oszczędny przy odpowiedniej jeździe ale trzeba pamiętać że lubi wysokie obroty. Co do automatu to tam już chyba nie skrzyń i-Shift tylko zostały dobre pięciobiegowe hydrokinetyki które na trasie tak jak w twoim przypadku (trasa) potrafią spalić mniej od manuala z racji przełożenia piątego biegu vs 6 w manualuGesio1001 napisał(a):Z Benzyn Zastanawiam się nad Honda 9 tourer w automacie lub kompakt w manualu tylko z silnikiem 1.8 po 2014r. Nie zajade benzyny przy takich kilometrach? ( prędkości między 100-140)
Z innych marek w nadwoziu kombi zerknij jeszcze na diesla 1.6 CRDi w modelach Kia Cee'd i Hyundai i30 one łapią się wagowo i sam silnik diesla jest warty uwagi.Gesio1001 napisał(a):Z Diesli również wchodzi golf 7 w kombi 2.0 150km.
Trevor napisał(a):Trochę nie rozumiem tego tematu, masz spoko auto i chcesz iść w inne? ale po co?
No chyba że klasa wyższa i jakieś V8, natomiast inaczej to nie widzę sensu zmiany.
galakty napisał(a):Po co Golf w dieslu skoro masz praktycznie to samo teraz? Bo mniejsze auto to mniej awaryjne?
Gesio1001 napisał(a):Chciałbym dodać, że waga samochodu musi mieć mniej niż 1450kg (waga że względu na podatek drogowy w Holandii, i tak wiem, że Passat wazy ponad 1550kg dlatego chciałbym też że względu na to go zmienić)