Jaki samochód polecacie?

10 Lis 2009, 22:33

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć jaki samochód polecacie

Kryteria:
Cenowo do 3-4 tyś. zł.
Zrywny, aby nie był muł.
Do jazdy miejskiej

Zastanawiam się nad CC 1100 z tym ze ciężko jest trafić dobry egzemplarz, jest ich bardzo mało, i trzeba dać za niego 3-4 tyś. zł a jak na CC to sporo
Tak wiec zastanawiałem się również nad CC 900 tutaj już cena nieco niższa (ok 2 tys. zł.) tylko ten już może być troszku mułowaty.

Bardzo bym prosił o wasze rady, z góry dziękuję
Seba22
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Kraków

11 Lis 2009, 01:04

Trabant 1.1
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

11 Lis 2009, 11:04

Wy z tym trabantem tutaj na poważnie? W tej cenie raczej ciężko coś znaleźć godnego uwagi i jeszcze zrywnego. Jak pisałeś cc900, może peugeot 106.
Lorden
Początkujący
 
Posty: 62
Miejscowość: Myślachowice

11 Lis 2009, 11:20

Człowieku jeździłeś kiedyś 1.1? To się ładniej od CC zbiera :wink:

A Trabiego za 4 koła kupi spokojnie :mrgreen:
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

11 Lis 2009, 19:50

Chyba sobie żarty robicie :grin:
Trabant - ach ta piękna karoseria - jakoś za mną nie przemawia :mrgreen:

I nie chciał bym włożyć drugie tyle co wartość samochodu :)
Seba22
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Kraków

11 Lis 2009, 19:53

O czym ty człowieku mówisz? Tu siedzą sprawdzone silniki VW i taki Trabant przekręci 300 000... Blacha nie najlepsza ale ludzie wymyślili już coś takiego jak wszelkiego rodzaju preparaty aby chronić blache przed rdzą... Zresztą w CC w cale blacha nie lepsza...
Chciałeś auto do 3-4 tyś masz, chciałeś aby był zrywny masz, do jazdy miejskiej masz!
Nie rozumiem Cię...
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    SKODA Yeti zwycięzcą w raporcie niezawodności
    SKODA Yeti okazała się najbardziej bezawaryjnym autem według raportu niezawodności GTU oraz w badaniach Which? Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego (GTU) skomponowało listę modeli, które uzyskały najlepszą ...

11 Lis 2009, 21:06

Oj trabant 1.1 z silnikiem VW to rakieta, trzeba przyznać, potrafi bardzo zadziwić.
A tak wracając na ziemię realnie powiem Ci że rozejrzyj się za jakimś Golfem II 1.6 na gazie lub też Astrą/Vectrą 1.6 choć w tych drugich należy uważać na korozję ale za tą kasę cudów się raczej nie spodziewaj.
Natomiast taki Golfik II 1.6 zrobi pół miliona a zrywu i siły mu nie brakuje - oczywiście to wszystko też w granicach zdrowego rozsądku - to nie 250 konne BMW.
stasiowski121
 

11 Lis 2009, 21:08

Daro20VT napisał(a):O czym ty człowieku mówisz? Tu siedzą sprawdzone silniki VW i taki Trabant przekręci 300 000... Blacha nie najlepsza ale ludzie wymyślili już coś takiego jak wszelkiego rodzaju preparaty aby chronić blache przed rdzą... Zresztą w CC w cale blacha nie lepsza...
Chciałeś auto do 3-4 tyś masz, chciałeś aby był zrywny masz, do jazdy miejskiej masz!
Nie rozumiem Cię...


Spoko wyluzuj :)
No tak z tym ze ja znowu nie szukam zabytkowego samochodu :mrgreen:
Seba22
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Kraków

11 Lis 2009, 21:39

Zabytkowy :neutral:
To kup Golfa II on będzie nówka :grin:
Za taką kase nie spodziewaj się rarytasów... Jeżeli Trabiego nie złapała jeszcze rdza będzie dzielnie służył :wink:
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

11 Lis 2009, 21:43

Weź kolego nie przesadzaj, chłopak chce kupić coś normalnego do jazdy a nie trampka którego wcześniej czy później będzie musiał wyzłomować bo popyt na nie jest znikomy natomiast golfem II pojeździ i może go dalej sprzedać.
Zastanów się, kto dziś mając 4 tyś pyta o trabanta? Chyba tylko koneser lub fanatyk takich samochodów.
Dodam też że wolał bym kupić za te pieniądze zadbanego poloneza atu plus z silnikiem 1.4 16V i będzie też zrywny, i z pewnością mniejszy wstyd będzie wjechać w miasto nim niż Trabantem.
stasiowski121
 

11 Lis 2009, 21:46

nie porównuj też trabanta do golfa jeden i drugi młody nie jest ale trabant to już zabytek.Golf II,astra,vectra,jakis fiacik.a jak chcesz duze wygodne auto to mondeo z pierwszych lat za 4 kola znajdziesz.
rustin
Aktywny
 
Posty: 421
Auto: Mondeo MK3

11 Lis 2009, 23:33

stasiowski121 napisał(a):Weź kolego nie przesadzaj, chłopak chce kupić coś normalnego do jazdy a nie trampka którego wcześniej czy później będzie musiał wyzłomować bo popyt na nie jest znikomy natomiast golfem II pojeździ i może go dalej sprzedać.
Zastanów się, kto dziś mając 4 tyś pyta o trabanta? Chyba tylko koneser lub fanatyk takich samochodów.
Dodam też że wolał bym kupić za te pieniądze zadbanego poloneza atu plus z silnikiem 1.4 16V i będzie też zrywny, i z pewnością mniejszy wstyd będzie wjechać w miasto nim niż Trabantem.


I właśnie o to chodzi :)

Pomału działam, narazie na forum punta dałem ofertę zamiany na Punto 1.4 GT Turbo.
Trochę mało jest punt z tymi silnikami, ale zobaczymy :)
Seba22
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Kraków

12 Lis 2009, 18:10

stasiowski121 napisał(a):Weź kolego nie przesadzaj, chłopak chce kupić coś normalnego do jazdy a nie trampka którego wcześniej czy później będzie musiał wyzłomować bo popyt na nie jest znikomy natomiast golfem II pojeździ i może go dalej sprzedać.
Zastanów się, kto dziś mając 4 tyś pyta o trabanta? Chyba tylko koneser lub fanatyk takich samochodów.
Dodam też że wolał bym kupić za te pieniądze zadbanego poloneza atu plus z silnikiem 1.4 16V i będzie też zrywny, i z pewnością mniejszy wstyd będzie wjechać w miasto nim niż Trabantem.


Ja nikogo nie zmuszam... Trabant 1.1 to normalne auto do jazdy... I to prędzej Golf wyląduje na złomie niż Trabant... Kupujcie co chcecie nie chcecie Trabanta pchajcie się w rumple :)
Bo To Trabant będzie zyskał na wartości a nie Golf :roll:
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

12 Lis 2009, 20:11

Daro20VT napisał(a):To kup Golfa II on będzie nówka :grin:

Nie ma co się śmiać:http://www.autokrata.pl/artykul/koniec-produkcji-golfa-1-7362

A co do zakupu. Może Uno 1.4? Ewentualnie Uno Fire?
Wdowiar
Nowicjusz
 
Posty: 15
Miejscowość: Zadupie
Auto: Citroen C2 VTR by Loeb
Silnik: 1.6 122
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

12 Lis 2009, 20:18

Właśnie też radziłbym Ci się rozejrzeć za czymś co będzie nieco mniejsze a tym samym też lżejsze i jakiś większy silnik do niego, np Uno 1.4 czy wspomniane przez Ciebie Punto Turbo choć ono okropnie dużo pali a od siebie dorzucę jeszcze Clio 1.4 oraz Fiestę 1.6 16V - to jest naprawdę bardzo zrywny i szybki samochód, mała masa, mocny silnik który daję dobre wrażenia z jazdy.
stasiowski121