Tak, 6-tka z silnikiem 2.0 jest OK, jeśli chodzi o komponenty mechaniczne, tylko szukaj z dobrym silnikiem, bo jak pisałem ... im bliżej 200 000 km tym zużycie oleju zaczyna rosnąć.
Miałem kilka 6-tek z tym silnikiem, przy przebiegu 140 000 km nie brała w ogóle oleju a jak przyszło 170 000 km to zaczynała ciągnąć tak ze 0,3l/1000km ... przy trasach autostradowych.
Inną kupiłem z przebiegiem 190 000 km i ona brała podobne wartości.
Niestety weryfikowałem też kilka aut na miejscu a Duńczycy mają taką przypadłość, że nie sprawdzają poziomu oleju, bo serwisują regularnie i nie zaglądają w międzyczasie pod maskę ... no i odbija się to w taki sposób, że sprawdzałem raz 2.0 GH i miała olej poniżej minimum, a przebiegu miała 160 000 km.
No i niestety Mazda 6 GH jest obarczona korozją ... spróbuj znaleźć na otomoto egzemplarze z Danii ... z duńską profesjonalną konserwacją podwozia, tak to tutaj robią:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
(na szybie będzie pomarańczowa, żółta, czerwona, albo czarna naklejka - to firmy konserwujące).
Inaczej (bez konserwacji i dobrego przebiegu) bym Mazdy 6 nie kupił, tym bardziej, że masz budżet na rocznik 2008-2010, a to już prawie 9-11 letnie auto.