Jaki silnik z grupy VW

01 Lip 2015, 07:11

czy silniki TSI są już poprawione? zastanawiam się jaki silnik benzynowy był by najlepszy po 2012 ?
toom
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 15 05 1980
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: clio/fabia
Silnik: 1.2 16v /sdi
Rok produkcji: 2003

01 Lip 2015, 09:09

Żaden nie jest dobry, niby są poprawione ale dalej to dziadostwo. Wypełnij temat według wzoru to doradzimy Ci coś lepszego niż przereklamowane wieśwageny. :ok:
sanvean23
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 569
Auto: Punto 2FL |Honda Civic VIII
Silnik: 1.2 16V | 1.8

01 Lip 2015, 13:52

toom napisał(a):czy silniki TSI są już poprawione? zastanawiam się jaki silnik benzynowy był by najlepszy po 2012 ?

Te silniki są słabe. Jaki masz budżet. Bo jak co to polecam Hondę Civic 1,8 Vtec ten silnik jest całkiem dobry i auta mało tracą na wartości. :ok:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Lip 2015, 14:04

szukam auta segmentu C za ok 50 tyś i obojętna mi marka byle był dobry silnik . myślałem o hondzie civic 1.8 ale na autocentrum piszą że auto zamula i dopiero jedzie od 3500 obrotów a wtedy pali 10 na sete :o
toom
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 15 05 1980
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: clio/fabia
Silnik: 1.2 16v /sdi
Rok produkcji: 2003

01 Lip 2015, 14:09

Civic to bardzo dobra propozycja,szczególnie w wersji silnikowej 1.8 14okm,ale najpierw napisz jaki masz wymagania i jakie bedą roczne przebiegi. Akurat 1.8 jest ekonomiczne jak na swoje osiągi,nie sugeruj się autocentrum.
Eperfekt
Początkujący
 
Posty: 132
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Seat
Silnik: Ibiza 1.9
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

01 Lip 2015, 14:29

szukam kompakta na grube lata , rocznie robie 20-25 tyś więc chyba warto pomyśleć o LPG , auto ma być w miarę dynamiczne, tak żeby się przyjemnie jezdziło , - skodą SDI zrobiłem 100tyś i mam już dosyć tej męczarni :D myślałem też o golfie 6 1.6MPI + lpg . , (ciekawe jak wypada w porównaniu z hondą civic ?)
jezdziłem mazdą 3 2.0 skyactiv i bardzo mi ten silnik odpowiadał , tylko że to nowość i nie ma używek w cenie ok 50 tyś w dodatku gaz odpada przy wtyrysku bezpośrednim
toom
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 15 05 1980
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: clio/fabia
Silnik: 1.2 16v /sdi
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybryda? Czy to się opłaca?
    Jeżeli pokonujemy co roku dziesiątki tysięcy kilometrów i szukamy oszczędnego samochodu, wybór często pada na zakup auta z Dieslem lub instalacją LPG. Od lat na rynku jest alternatywa, która okazuje się ...

01 Lip 2015, 14:50

Chcesz auto dynamiczne a wyskakujesz z jakimś gofrem 1.6? :naughty:

Honda zjada takiego gofra
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam

01 Lip 2015, 14:52

toom napisał(a): skodą SDI zrobiłem 100tyś i mam już dosyć tej męczarni myślałem też o golfie 6 1.6MPI + lpg .

Z deszczu pod rynnę. Golf jedzie może nieco lepiej od SDI a pali dużo więcej. Lepiej tą Hondę kupić. :ok:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Lip 2015, 17:28

he he, myślałem że przy spokojnej jezdzie ok. 2000 tyś obrotów prawdziwe 101 koni VW będzie podobnie zwinne i elastyczne niż naciągane 140 koni które osiąga przy chyba 7000 obrotach :) pisze naciągane konie bo wyczytałem że na hamowni silniki hondy nie osiągają deklarowanych koni
toom
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 15 05 1980
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: clio/fabia
Silnik: 1.2 16v /sdi
Rok produkcji: 2003

01 Lip 2015, 17:36

toom napisał(a):myślałem o hondzie civic 1.8 ale na autocentrum piszą że auto zamula i dopiero jedzie od 3500 obrotów a wtedy pali 10 na sete


Bzdury. Wiadomo, że auto jest wolnossące, więc nie jedzie jak turbo, ale żeby paliło 10l/100km to trzeba nieźle mu przycisnąć.

Moje propozycje
Honda Civic VIII 1.8
Mazda 3 II 2.0
Fiat Bravo 1.4T
Kia Cee'd/Hyundai i30
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

01 Lip 2015, 19:48

toom napisał(a):myślałem o hondzie civic 1.8 ale na autocentrum piszą że auto zamula i dopiero jedzie od 3500 obrotów a wtedy pali 10 na sete


To pewnie "opinie" przedstawicieli handlowych innych marek - pełno ich ostatnio na różnych forach. Wejdź na forum Civica i poczytaj, co piszą o nim osoby, które naprawdę jeżdżą tym autem. Nie znajdziesz oszczędniejszego benzyniaka, który ma ok. 9 s. do setki. Bardzo trwała jednostka (na zagranicznych forach można znaleźć sztuki z przejechanymi 700 tys. km - mówimy tu o silniku, który spełnia normę Euro5 :!: ), zero problemów z wyciekami czy osprzętem, natychmiastowa reakcja na gaz, błyskawiczne wkręcanie się na obroty, wcale nie trzeba go wkręcać za każdym razem pod czerwone pole, żeby dynamicznie się nim przemieszczać (chociaż to bardzo przyjemne :naughty: ). Auto ma całą masę wad, ale silnik to jego olbrzymi atut :!:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

01 Lip 2015, 20:11

Wolnossaki od VW to są zamulacze, które dużo palą, a nie japońskie konstrukcje takie jak Civic 1,8. TSI to buble, więc zostaje 1,8T i 2,7 biturbo
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Lip 2015, 21:22

możesz napisać o wadach civica? a najlepiej na co zwrócić uwagę przy zakupie ? chodzi mi o 9 generację
toom
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 15 05 1980
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: clio/fabia
Silnik: 1.2 16v /sdi
Rok produkcji: 2003

01 Lip 2015, 21:47

9 gen. to w zasadzie ulepszony 8 gen. (według mnie brzydszy) - bardziej komfortowy, nieco mniej spartański, ale pewnych rzeczy mimo wszystko nie poprawiono:
- dalej jest to auto zbudowane z kiepskich plastików, nieco lepsze spasowanie niż w 8 gen., nazywanym "autem tysiąca dźwięków",
- bardzo kiepski lakier, podatny na zarysowania, mięciutkie blachy, delikatna przednia szyba,
- hałas przy prędkościach autostradowych (nieco mniejszy niż w 8 gen., która jest wyjątkowo głośnym autem),
- przy korzystaniu z systemu Start/Stop bardzo szybko rozładowuje się akumulator.
Póki co auta "forumowe" mają nieduże przebiegi, więc o bardziej spektakularnych usterkach nie słychać (o ile w przypadku powyższych wad można mówić o "usterkach"). W 8 gen. są problemy z przekładniami kierowniczymi, skrzypiącym sprzęgłem i łożyskami amortyzatorów - póki co użytkownicy 9 gen. na to raczej nie narzekają. Jeśli Ci się podoba to na pewno warto rozważyć zakup - przy odpowiednim traktowaniu (przede wszystkim omijanie myjni automatycznych) to auto na długie lata.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

06 Paź 2020, 11:01

Witam poproszę o waszę opinie na temat silnika Volkswagen Jetta VI? Jakość/awaryjność oraz czy warte zakupu? Przepraszam jeżeli pomyliłem działy jestem nowy.
:?: :unsure:
pikul7
Nowicjusz
 
Posty: 3