Jaki sportowy samochód do 35tyś? Megan coupe czy...

10 Paź 2015, 17:27

Witam,

Jestem młodym kierowcą.
Marzy mi się samochód ze sportowym zacięciem. Samochód musi dobrze wyglądać,im bardziej sportowo tym lepiej, nie musi mieć 200KM, wystarczy 120 choć nie ukrywam że fajnie byłoby mieć więcej :)
Ważne żeby nie był starszy niż 2007r. Mój budżet wynosi 35tyś zł.

Najbradziej podoba mi się Vw Scciroco, ale nie jestem pewien czy w tej cenie nie kupie złomu, ogłoszeń poniżej mojej kwoty jest troche, prosze was o opinie w tym temacie :D

Inne samochodu które "Mam na oku"
-Megan Coupe III- główny konkurent Scciroco
-BMW 1
-Alfa GT
-Alfa Brerra
-Ford Fiesta

Bardzo proszę o podanie jakiś waszych propozycji i wyrażenie opinii na temat smochodów wymienionych wyżej.
sledz373
Nowicjusz

Auto: Nie mam

10 Paź 2015, 18:08

sledz373 napisał(a):Ważne żeby nie był starszy niż 2007r.
To nie jest wyznacznik jakości auta.
Fiesta jest mniejsza więc na starcie przegrywa w wielu kwestiach.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

10 Paź 2015, 18:26

sledz373 napisał(a):Marzy mi się samochód ze sportowym zacięciem

Jak ma być ze sportowym zacięciem to zerknij na coś RWD np. na 350z :
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

A nie jakieś zabawki dla kobiet i rurkowców ;)
Wiem, że bmw 1 ma napęd na tył ale to takie pół bmw... :mrgreen:
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

10 Paź 2015, 19:06

Zaskoczyło mnie troche że można kupić 350z do tej kwoty, nawet nie sprawdzałem :)

Oczywiście zgadzam się w 100% że jest to bardziej sportowe auto niż moje propozycje i o czymś takim marze. Niestety nie wiele wiem o tych nissanach, jak z awaryjnościa, częściami, spalaniem itd. A coś mi się wydaje że jest dosyć awaryjny?

Poza tym dużym minusem dla mnie jest brak tylnych siedzeń :/