Witam
Jak załozyciel tematu dorzuci z 5k Pln do tej kwoty to zaproponuje CR-V z I-CTDI.
To także SUV więc prawdziwy teren omijamy dookoła, prowadzi sie jak "naprawdę dobra" osobówka, a coś takiego jak wy-krzyż raczej nie istnieje ale i nie podpiera sie lusterkami na zakrętach jest raczej twarda..
Ja używam auta do holowania przyczepy kempingowej w w tym sprawdza sie doskonale, i w zimę jest miło..
![Wink ;)]()
.
Przez błotko przejedzie po trawie w górach na kempingu także, nie ma z przyczepą o DMC1300 problemu a i jak trzeba kampera DMC 3,5tony z "błota" na kempingu wyciągnie.
Jak wolno ktoś jeździ to w trasie i w 6l/100 się wyrobi w mieście 8 połknie.
Diesel jest tylko w CR-V II poliftowym 2.2 I-CDTi 340NM 140KM jest tam VSA więc dołączanie odbywa sie bezproblemowo za pomocą pomp załączających sprzęgło przy tylnym dyferencjale, nie można samemu nic włączyć ale i nigdy nie odczułem aby była taka potrzeba.
Nie ma reduktora ale i przy tej mocy, wadze auta(1550kg) nie ma naprawdę takiej potrzeby nawet przy ciężkiej przyczepie.
Jest także wyłącznik całej trakcji VSA OFF( w instrukcji pisze że w grząskim terenie należy go wcisnąć)i rzeczywiście jak auto sie kopie to trakcja nie przeszkadza wtedy z odejmowaniem gazu .
Auto jest można powiedzieć bardzo dynamiczne 10s do setki i V max około 200km/h, tanie w eksploatacji ( całe 4x4 to wymiana co 40kkm płynu 1.1l w tylnym dyferencjale)
dodam jeszcze , że zajmuje czołowe miejsca w rankingach niezawodności i potwierdzam że nie jest to raczej przypadek.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.