Jakie autko do 5000 PLN?

14 Lip 2009, 12:39

Cześć!

Do tej pory w ogóle nie interesowałem się motoryzację, ale w końcu nadszedł czas, by się zebrać do kupy i kupić swój pierwszy w życiu samochód za własne, zarobione pieniądze.

Nic kompletnie nie wiem, nigdy w życiu nie kupowałem samochodu, będę wdzięczny za wszelkie rady jakich możecie mi udzielić: na co zwracać uwagę jak będę autka oglądał, jakich modeli szukać itd.

Interesuje mnie autko, którym pojeżdżę około roku, najwyżej dwóch, a potem dołożę trochę pieniędzy i kupię coś fajniejszego. Najlepiej, żeby to było autko po pierwsze takie, które nie straci zbyt dużo na wartości przez ten czas i żebym nie musiał w nim remontować czegoś bardzo poważnego, a więc interesują mnie modele które są solidne.

Jeszcze jestem studentem, więc i kieszeń ciągle niezbyt ciężka, dlatego kolejnym wymaganiem jest jak najniższe spalanie, no i być może LPG. Warto w ogóle w starych furkach mieć LPG? W tym temacie również bardzo ważne, żeby części zamienne oryginalne były tanie lub ewentualnie żeby dana marka/model miał dużą dostępność częsci nieoryginalnych, tzw. zamienników.

Nie będę specjalnie wybrzydzał, marka nie ma znaczenia praktycznie. Fajnie by było, gdyby się dało znaleźć jakiegoś sedana w tej cenie, choć jak pisałem, nie będę specjalnie wybrzydzał.

Z góry dzięki za wszelkie wpisy.
blah
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

14 Lip 2009, 13:32

z mojej strony poraz kolejny w tej cenie Lanos z silnikiem 1.5 8V idealnie wspolgra z lpg,za ta kwote wyrwiesz rocznik 97-98 z nawet db wyposazeniem a duzo czesci pasuje z Opla,robia po 300tys.km bez problemow
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Lip 2009, 13:38