24 Lis 2019, 00:09
Audi A6 będzie większe, obszerniejsze ale i cięższe.
W A6 pomyślałbym nad silnikiem 2,8 a jeśli 1,8T to tylko AJL 180 konny, te 150tki to bezsens auto będzie ważyć z 1,5 tony może niecałe, słabo będzie jechać. (chyba że 150+chip)
A koszty: w 1,8T masz turbo, sprzęgło z dwumasą, pełno pierdółek, przepływki, przepustnice, świece, cewki, podciśnienia, węże - to wszystko może być do roboty/wymiany.
Ale dość dobry pod lpg silnik.
za to 2,8 fajnie brzmi i niemal 200 koni, ciekawie to się odpycha.
Z kolei z Passatami jest taki plus że sporo ich jeździ z 1,8 turbo na starych polskich blachach bo pochodzą z polskiego salonu, więc warto takie być może brać pod uwagę.