Jakie autko kupić

18 Lut 2012, 14:38

Witam.
Jestem młodym kierowcą robię prawko jazdy niedługo egzamin i się rozglądam za autkiem.
Razem z mamą dyskutujemy jakie auto jest najlepsze.
Auto wg mamy ma być przede wszystkim tanie w użytkowaniu tzn. chcę ona tanie części, dla mnie też to się liczy ale wg niej to tylko maluch chyba ma tanie części...

Auto ma niedużo palić (do 1000 cm3, chociaż każde auto pali w mieście 7L...), TANIE CZĘŚCI, na benzynę no i nie duże wiadomo.

Interesujemy się autami takimi jak Daewoo Matiz vs Seicento, wiem że zdania są podzielone na temat tych aut, szczerze mówiąc to już Matiza bym kupił, co o tym sądzicie? Kto ma tańsze części?

Następny samochód to Volkswagen Lupo i tutaj jest spór z mamą bo on ma już drogie części wg niej i koniec i potrzebuje jakiejś argumentacji że jednak tak nie jest.

I ostatnia rzecz to paliwo vs gaz, słyszałem że w gazie silnik czy coś i tu też potrzebuje argumentów że gaz jest lepszy (o ile jest)

Dzięki za przeczytanie i czas poświęcony :) Pozdrawiam
Corleone
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 1993

18 Lut 2012, 14:43

Podaj ile masz kasy bo przeznaczenia, bo tak to nikt ci nic nie podpowie innego...
maciek1203
Aktywny

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Tarnobrzeg
Auto: Hyundai Pony
Silnik: 1.5 83KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

18 Lut 2012, 15:42

Aha, wybaczcie, zapomniałem o najważniejszej rzeczy, auto do max 5,000 zł nie będę kupował BMW dla nowego kierowcy :)

Rocznik 1997-2003
Corleone
Nowicjusz

18 Lut 2012, 17:33

Najlepszym rozwiązaniem w tej kwocie to Opel Corsa + LPG ze względu na koszt części, niezawodność wygodę oraz spalanie ;) Testowałem ostatnio wiele samochodów małolitrażowych i wydaje mi się to najlepsze rozwiązanie. Seicento jest niewygodne, w środku jest bardzo głośno, Matiz jest fajny tylko są problemy z wbijaniem 2 biegu, Corsa jest fajnie wyciszona i w miarę wygodna.
Ostatnio edytowany przez a5f5c1, 18 Lut 2012, 17:36, edytowano w sumie 1 raz
a5f5c1