Jakie auto. 3-4tys MOJE TYPY.

21 Lut 2011, 11:50

Witam, szukam auta w granicy 3-4tys. Musi to by autko malutkie, najlepiej 3 drzwiowe.
Mam na oku trzy modele, ale nie znam się, więc potrzebuję rady.
Opel Corsa B
Ford KA
Mitsubishi Colt
Autkiem planuję jeździć rok maksymalnie dwa.

Autko musi mieć wspomaganie.

A może jeszcze coś innego? Od razu mówię, że Tico itp odpadają.
colorfulsky
Nowicjusz

Miejscowość: Dolnyslask

21 Lut 2011, 12:05

Moim zdaniem Corsa będzie dobrym wyborem bo częsci sa tanie i latwo dostepne, a ja ufam Oplom bo mialem astre 1.7 td i nawet po przekroczeniu 350 000 km silnik byl niezawodny. Aczkolwiek KA jest ładniejsza jak dla kobiety, ale co do awaryjności to nie wiem jak tam jest. :grin:
Ekologia to bzdura!
<Alfaholic>
MUCHAV8
Początkujący
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 6
Miejscowość: Świdnica
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 115 KM

21 Lut 2011, 12:17

Moim zdaniem KA ... nie wygląda,brzydkie jest :roll: a pozatym tam często lubią padać drobiazgi no i auto też lubi rudą.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Lut 2011, 12:21

Ale czy te modele w takiej cenie jak podałam nie będą padaką?
Z wyglądu najbardziej odpowiada mi Ka, ale samochodu dla wyglądu się nie kupuje.
colorfulsky
Nowicjusz

21 Lut 2011, 12:24

Za 3tys może być ciężko ale za 4tys powinnaś trafić dobry egzemplarz.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

21 Lut 2011, 12:28