Jakie auto 4x4 kupić

23 Lis 2010, 19:18

No dobra, z tej blokady mogę zrezygnować, aha, no i 5 drzwiowy ma być :)
Angelod
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Lubin

23 Lis 2010, 19:30

to jeszcze wymagania sobie obniż do rocznika 94-97 i szukaj Pajero II z superselectem
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

24 Lis 2010, 08:54

Taka skrzynia superselect jest w większości Pajero 97-99 czy w mniejszości i trzeba długo szukać ? Jest jakiś charakterystyczny element samochodu po którym to poznać czy to ES czy SS. Czy jeszcze jakieś auto spełnia te moje wymagania ?
Angelod
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Lubin

24 Lis 2010, 09:22

Po lewarku reduktora poznasz bo SS bedzie mieć jedno przełożenie więcej
Superselect http://storage.msn.com/x1p4JHjVbcjTC8sS ... LMrABPEutg

Easyselect ma tylko przełożenie 2H-4H-N-4L czyli nie ma centralnego dyfra

[ Dodano: 24 Listopad 2010, 08:27 ]
Jeśli szukasz natomiast auta bardziej ok 2000r. to poszukaj może Gallopera, jest to klon Pajero I, komfort jak w Pajero, brakuje tylko centralnego dyfra, rdza lubi je tak jak Pajero, wersje bardzo dobrze wyposażone też lłatwo trafić.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

24 Lis 2010, 09:38

ale serwisować musi kumaty bo części nie wszystkie pasują :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

24 Lis 2010, 12:45

No to fakt, ale duż otego jeździ więc nie powinno być problemów. Najlepiej części na wzór brac i szukać po innych Hyundaiach i Mitsu
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

24 Lis 2010, 18:54

Które z terenówek prócz Pajero z superselect do 20 tys. może jeździć 4x4 po asfalcie - z dyfrem ?
Angelod
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Lubin

24 Lis 2010, 19:03

Dyskoteka.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

24 Lis 2010, 19:04

Range Rover :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

25 Lis 2010, 12:38

jepp z odpowiednim reduktorem, wszystkie LR, większość toyot,

a z 2 strony to po co komu możliwość jazdy z napędem na 4 po suchym asfalcie?? :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

25 Lis 2010, 13:56

Pewnie chodzi o warunki typu zaskoczenie drogowców przez zimę, breja i padajacy śnieg na drodze... :mrgreen: ale ja jakoś nie miałem problemów nigdy na samym tyle.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

25 Lis 2010, 14:16

ale takie warnki są idealne na auto bez centralnego dyfra :mrgreen:
jak jest syf to czasem nawet lepiej nie mieć centralnego :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

25 Lis 2010, 14:30

Ale większość mysli że bez centralnego to już kategorycznie nie można. Ale jak jest lód, śliska breja to czemu nie??
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

25 Lis 2010, 14:46

centralny odpuszcza moc na oś która ma lżej :wink: czyli ślizga się przód to się będzie kręcił a tył który ma go wypchać dostanie mniej mocy :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

25 Lis 2010, 15:28

Pokręciłes coś, wynika z tego że oś która ma lżej czyli przód tutaj dostanie mniej mocy, a tył który ma ją wypchać dostanie mniej czyli tutaj i tutaj mniej. :mrgreen: Oś która ma lżej dostaje więcej mocy a ta co ma przyczepność dostaje mniej czyli tutaj przód dostanie więcej bo sie bedzie kręcic a przyczepny tył mniej

[ Dodano: 25 Listopad 2010, 14:29 ]
powinno byc chyba zamiast odpuszcza to dopuszcza :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna