RR Clasic to jeszcze stary rendż
![Wink :wink:]()
2,5TD to zwykle silnik VM więc trzeba się zastanowić czy się chce
![Mr. Green :mrgreen:]()
czasem TD z BeeMki
![Mr. Green :mrgreen:]()
a czasem 2,5 td z dwusety/cysety (ja ich osobiście nie rozróżniam
![Mr. Green :mrgreen:]()
)
V8 no toklasyka LRa sprawuje sie dobrze tylko trochę pali
w Clasiku masz jeszcze szanse na reduktor z prawdziwego zdarzenia (czyli z redukcją taki jak w disco) mosty dość mocne (jak na LRa
![Mr. Green :mrgreen:]()
), to jeszcze RR bez tony elektroniki, ogólnie duże przestronne fajne auto do turystyki w sam raz
![Wink :wink:]()
fajny dupowóz
sam kiedyś myślałem nad RRem ale niestety stan egzemplarzy oglądanych był niezadowalający
P38 to juz troche elektroniki która się psuje
![Confused :???:]()
ale gdybyś znalazł P38 juz na sprężynie (nie na poduchach) z wyciętą dużą częścią elektroniki przez poprzedniego właściciela (zwłaszcza związanej z Immo
![Mr. Green :mrgreen:]()
) to też jest bardzo fajny wóz
![Wink :wink:]()