Jakie auto 4x4 kupić

08 Lip 2010, 03:39

Witam.
Nosze się z zamiarem kupna jakiegoś samochodu 4x4. Moj budżet to 15tys.
Szczerze jestem zielony w temacie terenówek. Przeczytałem kilka postów, lecz zrobiły mi one jeszcze większy mętlik w głowie. Na stale mieszkam za granica, samochód będzie mi potrzebny jedynie na wakacje, przy czym więcej czasu spędzę na polskich dziurawych drogach niż w terenie. Szukam samochodu komfortowego, który mogę zabrać na lekki teren, więc nie może być on typowo terenowy (a szkoda). Rozglądałem się za Rang Roverem, Maverickiem, Defenderem, Oplami Fronrera lub Monterey, w ostateczności Defenderem. Wszelkie sugestie będą mile widziane. Może kros z szanownych forumowiczów byłby w stanie nakierować mnie na właściwą drogę. Dodam, ze auto będzie miało przebiegu około 5 tys. km rocznie.

Dzięki Serdeczne
Pozdrawiam
mike81
Nowicjusz

Miejscowość: Balbriggan

08 Lip 2010, 09:01

jeśli szukasz komfortu to o terenówce zapomnij. tym bardziej o defie :mrgreen:
pajero II generacji albo vitara powinna dla Ciebie być OK.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

08 Lip 2010, 11:54

Dzieki za szybka odpowiedz.
Rozumiem, ze nie da sie miec wszystkiego w jednym. Musze przejechac sie Grand Vitara i Pajero. A jezeli chodzi o w/w Range Rovera, jakies opinie, czy on nadaje sie wogole do offroad-u (nie przeprawy przez blota po dach, lecz bardziej lightowy teren - polne drogi, dojazd do jeziorka)?

PS. Przepraszam, ale nie mam polskich znakow na tym lapku. :oops:

Dzieki
mike81
Nowicjusz

08 Lip 2010, 12:10

nadaje sie a jakże ;) ale Clasic :mrgreen:
nowe już nie bardzo :mrgreen: jeszcze taki miły z V8 pod maską i aftomatem ;)
jak rozważasz opla to rozważ Monterey`a ;) bardzo fajne autko :wink:

ogólnie do turystycznej jazdy nadaje się każda terenówka i większośc SUVów, wszystko zależy od potrzeb i posiadanego budżetu :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1