Jakie Auto ? 4x4 z LPG > 150 km za około 26 tyś PLN

18 Lip 2017, 01:04

Witam wszystkich.
Prosiłbym o poradę, planuje zakup samochodu. zakładam temat bo nie mogę się na coś konkretnego zdecydować.. a warto było by skupić się na konkretnym modelu. przejdę może od razu do moich oczekiwań.

Mieszkam w beskidach - dosyć górzysty teren, wiec szukam samochodu z napędem na 4 koła. Samochodem na co dzień będę dojeżdżał do pracy - odległość około 8km. poza tym samochód do jazdy na miejscu + jakieś dłuższa trasa na weekend. Samochód w Benzynie spalanie do 9 l/100 (względy ekonomiczne) albo z silnikiem bardzo dobrze tolerującym LPG. chciałbym mieć pod nogą coś względnie dynamicznego więc powiedzmy moc od 150 w górę. Samochód oczywiście jak najmniej awaryjny i niezawodny na tyle żeby można było wypuścić się nim bez obawy w jakąś dłuższą trasę. Tak naprawdę z moich oczekiwań "FIX" to wszystko. jeżeli chodzi o nadwozie, może być sedan, hatchback, kombi, cabrio, coupe - obojętnie ( a - odpadają terenówki) jestem otwarty na każdą propozycję. Samochód planuje kupić na dłuższy okres - około 5 lat, budżet na tę chwilę 26 tys. Nie ukrywam że chciałbym kupić coś w bardzo bogatej wersji wyposażenia, natomiast jestem zdania że lepiej kupić samochód model starszy w bogatej wersji wyposażeniowej i w bd stanie niż za te same pieniądze nowszy model w "biedzie", w kiepskim stanie albo z wątpliwym przebiegiem.

Od jakiegoś czasu szukam czegoś co mogło by spełniać moje oczekiwania, i z tego co się orientowałem, wysuwają się 2 samochody

1. AUDI A4 B6, 1.8T QUATTRO S-LINE
Trochę wysoka cena co do rocznika -2004 zastanawiam się czy to dobry pomysł kupić 13 letnie auto. Co do silnika podobno pancerny i rozwojowy i bardzo dobrze przyjmuje LPG. Nie wiem czy jest sens szukać modelu B7 - było by fajnie oczywiście, - lepiej wygląda, konstrukcyjnie może młodszy, lepszy, tylko że trochę kiepsko płacić z tego co się zorientowałem ok 8-10 tys więcej za samochód który środek ma ten sam i max 3 lata młodszy ( koniec B6 2004, koniec B7 2007) Nie wiem skąd ta różnica, może po prostu jeszcze nie staniały - nie wiem. Problemem z AUDI na pewno będzie znalezienie zadbanego, pewnego nie przekręconego, składanego z 4 osobnych samochodów egzemplarza, wiadomo AUDI jest w chyba najbardziej w Targecie handlarzy co skutkuje tym że tak naprawdę nie wiadomo co się kupuję.

2. VOLVO S40 II 2.4 -170KM albo T5
Silniki podobno też spokojnie do zagazowania, samochód młodszy także na + , tylko trochę problem chyba będzie znaleźć wersję z takimi silnikami w dobrym wyposażeniu i w AWD. na tę chwilę nie znalazłem niczego takiego w internetach.

Co myślicie o tych samochodach ? jakieś inne propozycje ?
Z góry dziękuję za Pomoc.
Pantir
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 06 12 2013
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW POLO III 6N0
Silnik: 1.9 D / 64 HP
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

19 Lip 2017, 14:07

Pantir napisał(a):czy jest sens szukać modelu B7 - było by fajnie oczywiście, - lepiej wygląda, konstrukcyjnie może młodszy
oprócz silników FSI/TFSI i nowszych TDI to jest dokładnie to samo co b6, tyle, że zmienili światła i grill.

Założone spalanie vs propozycje trochę się ze sobą mijają
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

19 Lip 2017, 14:24

okej, czyli decydując się na A4 już wiem jaka różnica, odnosnie spalania, w 1.8 t przy AUDI jak i w 2,4 w s40 w opcje wchodzi oczywiscie zagazowanie albo kupno z zamontowanym już LPG, pytanie czy w przypadku audi warto sie pchac w 13 letnie auto.. ktoś jakies inne propozycje samochodow ?
Pantir
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 06 12 2013
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW POLO III 6N0
Silnik: 1.9 D / 64 HP
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pięciostopniowa skala autonomicznej jazdy
    Coraz śmielej do seryjnych modeli samochodów przedostają się rozwiązania, zwalniające kierowców z części ich dotychczasowych obowiązków. Klasyfikacje stopni jazdy autonomicznej umożliwia pięciostopniowa ...