Jakie Auto do 40Tys; POMOCY!!!

15 Lis 2012, 22:40

Ensik. Ile ty masz lat? Mam wrażenie że jesteś jakimś dzieckiem które szuka samochodu rodzicom, dlatego tak te Audi wiadomo większa szpana przed kolegami. Jeśli nie to sory ale.. Typujesz sobie parę modeli, skoro Cię interesują to czemu o nich nie poczytasz? Ja często oglądam moto on i automaniak na tvn turbo i internecie. Tam stwierdzili że pneumatyczne zawieszenie c5 jest bardziej wytrzymałe od zwykłego. Karzesz nam pisać które auto jest lepsze. Ok. Trochę więcej wiedzy byś mógł mieć o tych samochodach. Autocentrum i google nie gryza ..
fizzy12
Początkujący
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1
Auto: Kia Ceed SW
Silnik: 1.6 GDI 135 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lis 2012, 22:49

no kolego dzieki dzieki za taka wyczerupajaca odpowiedz, i nie szukam auta dla rodzicow jak to napisales , tylko dla siebie, z zawodu jestem mechanikiem, nie mowie ze jestem jakims wielkim fachowcem z samochodami , ale co nieco wiem , ale przyznam szczerze ze z pneumatycznym zawieszeniem nie mialem nigdy kontaktu , czytalem wiele na ten temat, na temat silnikow hdi itd, i zdania sa podzielone i dlatego chcialem tez tutaj zapytac o wasza opinie . Ps : jesli chcialbym miec szpan przed kolegami to nie lepiej by bylo kupic mazde rx 8 np? oswietlic ja neonami pod spodem, zrobic tzw lambo doors z allegro i wlozyc tlumik srednicy rynny? bo chyba taki bylby wiekszy lans. Ja szukam auta wygodnego i nie tez strasznie drogiego
ensik11
Nowicjusz

Prawo jazdy: 19 09 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Daewoo Lanos

16 Lis 2012, 15:36

fizzy12 napisał(a):Ensik. Ile ty masz lat? Mam wrażenie że jesteś jakimś dzieckiem które szuka samochodu rodzicom, dlatego tak te Audi wiadomo większa szpana przed kolegami. Jeśli nie to sory ale..

Proponuję ciutek zjechać z tonu - i to nie prośba tylko polecenie moderatora :wink:

fizzy12 napisał(a):Typujesz sobie parę modeli, skoro Cię interesują to czemu o nich nie poczytasz?