jiGsaw napisał(a):http://www.zeperfs.com/en/duel3344-2497.htm
Cudów nie ma, testy niezależne tak wypadły, za duża różnica.
Tutaj z ETĄ:
http://www.zeperfs.com/en/duel3806-3344.htmPonownie duża różnica, zbyt duża by dyskutować. Żeby nie kopać leżącego nie wklejam porównania z E30 318i.
Po pierwsze:
Nie polegał bym tak na zeperf'sie...
Tym bardziej że nawet Cossie (1207 kg) nie waży 1265 kg jak twierdzi zeperfs (mówi że tyle waży zwykła 2.0)... Waży 1120 kg, osobiście ważyłem ją w B.Stoku w fabryce Żubra gdy byłem tam służbowo.
Po drugie:
Z ciekawości wszedłem na wiki żeby sprawdzić czy nie ma jakiegoś mega słabego 2.0.
Okazało się:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ford_SierraŻe normalnych 2.0 dohc efi są dwie!!! O drugiej wersji nigdy w życiu nie słyszałem, pierwszy raz ją widzę. Nie wiem jakim cudem nigdy jej nie spotkałem i kogo z tematu Ścierek nie spytasz to Ci powie że deohac efi ma 9 s do setki.
Jakimś cudem musiałeś trafić na tą drugą, a różnica między nimi jest znaczna. Ja w każdym razie miałem tylko te 9s.
2.0i[10] R4 2,0 l (1998 cm³), DOHC wtrysk 86,00 mm × 86,00 mm 10,3:1 125 KM (92 kW) przy 5600 obr/min 174 N•m przy 2500 obr/min 9,1 s 197 km/h
2.0i TC[11] R4 2,0 l (1998 cm³), DOHC wtrysk 86,00 mm × 86,00 mm 10,3:1 120 KM (88 kW) przy 5500 obr/min 171 N•m przy 2500 obr/min 10,7 s 190 km/h
Jedna ma 9,1 i 197 km/h według wiki.
Druga ma 10,7 i 190 km/h według wiki.
Nie mam pojęcia co to za wersja ale Ty trafiłeś albo na nią albo na jakiegoś trupa.
Po trzecie:
Jak wszyscy na tym forum wiedzą E30 i Sierry to samochody, które zdecydowanie lubię, mam z nimi sporo doświadczenia i oba bardzo zachwalam. Nie jest w moim interesie aby sztucznie pogarszać osiągi E30, wyrażam swoją w 100% szczerą opinię. E30 to świetny samochód ale Sierra po prostu jedzie trochę lepiej od ETY. Miałem i to i to... Co więcej sprawdzałem je z ziomkiem który ma 325e w manualu, dostał baty (nie duże ale jednak). Generalnie nie skromnie uważam że jako długoletni użytkownik obu tych samochodów mogę więcej powiedzieć w tym temacie, a Ty powiedziałeś że raz się łapałeś ze Sierrą 2.0 swoją ETĄ. Uwierz mi to jest po prostu prawda, musiałeś trafić na trupa. A zeperfs nie pierwszy raz podaje błędne dane... Już nie jednokrotnie się o tym przekonałem (i nie tylko ja).
Ponadto Zeperfs podaje że Sierra 2.0 ohc na gaźniku jest tylko o 0,2 s wolniejsza od 2.0 dohc efi... Waży tyle samo a ma 20 KM mniej i sporo nm mniej.
W momencie jak podajesz dane z zeperfs'a równie dobrze mógłbym podać Ci dane z wiki które z kolei mówią o tym że mam absolutną rację...
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E30http://pl.wikipedia.org/wiki/Ford_SierraZ 320i się Ścierą nie łapałem ale jak już mówiłem łapałem się ze zdrową 325e w manualu, a to że 320i w manualu jest wolniejsza od 325e w manualu to już ogólnie wiadoma sprawa.
Co więcej łapałem się jeszcze z najsłabszą wersją porsche 924 i Sierra również wyszła z podniesioną głową, wynik 924 był praktycznie identyczny do ETY.
Parę samochodów się jeszcze przewinęło, ale chyba nie chodzi o to żebym wymieniał wszystkie. Porsche wpadło jako ciekawostka.
Pozdrawiam
![Uśmiechnięty :)]()
.