Jakie auto do 65000?

08 Lip 2013, 09:29

Witam, zastanawiam sie nad kupnem auta za ok 65 000 max 70 000.
Chciałem kupić używane scirocco z 2011 z silnikiem 1.4 tsi 160 km, ale ogólnie słyszałem ze nie jest to najlepszy silnik. Warto myśleć o tym vw scirocco? A moze zainteresować sie jakimś innym?
Ogólnie poszukiwanym auta wielkości scirocco czy golfa, z dobrym silnikiem i niezłym wyposażeniem. 2 drzwiowe coupe jak najbardziej wchodzą w grę. No i raczej nie starsze niż 2009 rocznik. Co polecacie?
Macieja
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Volvo s40

08 Lip 2013, 11:43

1.4 TSI to... padło. Po 200 tysiącach silnik nadaje się na złom.
Polecam Honde Civic VIII Type-R 2.0 VTEC 201 km :)
Wolnossący silniczek, wytrzymały i dość szybki. Duża możliwość modyfikacji itd :)
drbn797
Początkujący
 
Posty: 192
Prawo jazdy: 14 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Avensis II
Silnik: 2.0 D4D 126KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

08 Lip 2013, 16:18

drbn797 napisał(a):Wolnossący silniczek, wytrzymały i dość szybki. Duża możliwość modyfikacji itd

Ale chyba nie myślisz o silniczku...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10991
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Lip 2013, 16:36

Ja bym kupił cos nowego. Moze Opel Astra 4?
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

08 Lip 2013, 21:12

ja też nie pakowałbym się w przereklamowanego VW z rozlatującym się TSI nawet przy 30tys. km...

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
ponad 200koni, tylny napęd, duża frajda i w dodatku młody.
wyczynowa wersja pobiła ostatnio rekord na Pikes Peak w swojej klasie :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

08 Lip 2013, 21:55

szybki, o co Ci chodzi?
drbn797
Początkujący
 
Posty: 192
Prawo jazdy: 14 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Avensis II
Silnik: 2.0 D4D 126KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Komfortowe fotele nowej Skody Octavia
    Ergonomiczne fotele nowej ŠKODY OCTAVIA zostały wyróżnione znakiem AGR "Testowane i zalecane" przez niemiecką kampanię Zdrowe Plecy (AGR - Aktion Gesunder Rücken). Fotele zyskały rekomendacje niezależnych ...
    Apple CarPlay w samochodach marki Lexus
    Samochody Lexus wyposażone w pakiet aplikacji Enform 2.0 oraz auta Toyoty z pakietem Entune 3.0 zyskają możliwość integracji ze smartfonami iPhone za pomocą interfejsu Apple CarPlay – poinformował japoński koncern, ...

08 Lip 2013, 22:18

drbn797 napisał(a):szybki, o co Ci chodzi?


O tą modyfikacje, czy mówisz o silniku czy np.: o felgach?
W przypadku silnika modyfikacja nie jest ani łatwa ani tania ani przyjemna.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10991
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Lip 2013, 22:27

Mówię o silniku. Gość ma Civica z tym silnikiem z Poznania i ma wystrojonego na 290km.
Napisałem to bo może kolegę interesuje jakaś sportowa jazda czy coś, a w V-TECu zdziałasz więcej niż w jakimś silniku z turbo. Więc jest większa możliwość modyfikacji. A wszystko zależy od środków jakimi się dysponuje, nie kazałem jemu modyfikować tylko napisałem że jest możliwość. Mam na to przykład więc napisałem jako argument.
drbn797
Początkujący
 
Posty: 192
Prawo jazdy: 14 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Avensis II
Silnik: 2.0 D4D 126KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

08 Lip 2013, 22:36

drbn797 napisał(a):Gość ma Civica z tym silnikiem z Poznania i ma wystrojonego na 290km


Nie wiem czy się nie obrazisz :) ale piszesz totalne bzdury wprowadzając kogoś w błąd. Uzyskanie przyrostu mocy 50% z silnika N/A o średniej pojemności bez konkretnych nakładów $$$ jest praktycznie nie możliwe. Musisz zgłębić temat bo to nie było tylko strojenie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10991
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Lip 2013, 23:53

Strojenie to było moje potoczne słowo, nie powinienem go używać, mój błąd, zabrzmiało jakby dodali 90km z jakiegoś chipa.
Chodziło mi o modyfikacje silnika, wymienienie różnych elementów które pozwolą osiągnąć większą moc.

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Gość się wypowiada od 2:25 , może źle ubrałem to w słowa, ale chodziło mi o coś takiego.
drbn797
Początkujący
 
Posty: 192
Prawo jazdy: 14 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Avensis II
Silnik: 2.0 D4D 126KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

09 Lip 2013, 17:54

drbn797 napisał(a): ale chodziło mi o coś takiego.
drbn797 napisał(a):Chodziło mi o modyfikacje silnika, wymienienie różnych elementów które pozwolą osiągnąć większą moc.


Nie ten dział ale co tam :D
W tym przypadku nie jest tak jak myślisz ponieważ z seryjnego type-r-a pod maska nawet nie ma jednej śrubki.
Auto jest po swapie (zmianie silnika) do tego zakucie motorowni, są jeszcze zmienione kolektory, wałeczki, doloty i ECU. Całość prac (bez wartości auta) razem z najwyższym teinem z EDFC, heblami, kołem oceniam na 35-50k i do tego kupa straconego czasu.

P.S.
Są inne auta gdzie wykorzystując seryjne możliwości motoru bez kucia za te pieniądze miałbyś 600-700KM.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10991
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe