Jakie auto do 8-9 tysięcy

05 Lut 2014, 01:31

Witam, od pewnego czasu zastanawiam się nad sprzedażą obecnego samochodu (Hyundai Getz) i kupnem czegoś nowego. W tym problem, że nie wiem co wybrać. Zastanawiałem się co prawda nad kilkoma samochodami (Ford Focus mk1, Opel Astra II, Seat Ibiza II po face liftingu) jednak nie potrafię się do końca zdecydować. Jestem młodym kierowcą (20 lat i prawo jazdy od ponad roku) to fakt, ale nie zależy mi na tym by auto posiadało nie wiadomo jak mocny silnik i miało sporo KM co bym mógł się tym przed kolegami poszczycić. Najlepiej by było jakby silnik miał pojemność 1.6 i około 100KM.

Co do typu nadwozia to raczej rozglądam się za hatchbackiem w benzynie, dobrze by było jakby miał w miarę pojemny bagażnik choć nie jest to mi aż tak bardzo potrzebne. Jeśli chodzi o samo wyposażenie to zależałoby mi na klimatyzacji (w obecnym ciemnym samochodzie bez klimy, w lato przeżywałem męki) ABS, centralny zamek, możliwość złożenia lusterek (raz już musiałem wymieniać bo ktoś przyhaczył i urwał :<), 2x airbag. A i dobrze by było jakby nie palił za dużo (wiem, wiem w dużej mierze zależy to też od kierowcy, ale specjalnie ciężkiej nogi nie mam). Samochodem poruszam się głównie po mieście, chociaż zdarzają się trasy typu wyjazd na wakacje czy na weekend.

Co byście mi polecili do 9 tyś?
Ostatnio edytowany przez noxu 05 Lut 2014, 10:40, edytowano w sumie 3 razy
noxu
Nowicjusz

Prawo jazdy: 09 01 2013
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: VW Golf MKIV
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

05 Lut 2014, 08:01

Ode mnie VW Polo III po liftingu.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna