Jakie auto kupić? 3 modele na gaz i ograniczony budżet 7000

05 Sty 2010, 01:58

zostaje jeszcze pajero 1 generacji w tych pieniądzach będzie najwygodniejsze a silnik czy w PB czy w ON to sobie wybierzesz ;) ogólnie finansowo wychodzi podobnie PB+LPG i ON podobne pieniądze a przeloty na baku z ON są dłuższe i nie trzeba zagracać bagażnika butlą
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

05 Sty 2010, 09:09

vitara silnik 1.6 8V - instalka zwykła
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

05 Sty 2010, 09:20

Czyli odpowiedź na moje pytanie jest taka:

Vitara rocznik do 1994 (japońska technologia do tego roku) z silnikiem 1.6 8V ze zwykłą instalacją gazu-> Wychodzi auto ekonomiczne, w miarę wygodne, nawet niezawodne, którym z powodzeniem przejadę przez kałuże błota w lesie jadąc na wzniesieniu z przyczepką:)
azazeell
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Kłodzko

05 Sty 2010, 09:30

coś w tym stylu :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

05 Sty 2010, 15:04

Dziękuje Wam! Bardzo mi pomogliście!!
azazeell
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Kłodzko

05 Sty 2010, 15:50

Ja mam feroze ( 1,6 z gazem ) po warszawce z zalaczonymi napedami spala mi ok 13l gazu
w trasie z zalaczonymi napedami i podlaczanym w ostatnie sniegi spalil mi 10
wiec polecam Feroze

Uwazam ze jest lepsza od vitary ( trakcyjnie ) oczywiscie, zalezy tez czego oczekujesz bo jak wiekszej wygody podrozowania to vitara sie nadaje ale jak chcesz miec male auto terenowe gdzie praktycznie wyjedzesz ze wszystkiego ( oczywiscie zalezy od opon i tego czy sie nie powiesisz itp ) to polecam feroze

minusem ferozy sa drogie czesci ale plusem niezawodnosc
Odys
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Milanówek
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi e-tron GT concept - stylistyka i nadwozie
    Niskie, szerokie i z dużym rozstawem osi – oto proporcje klasycznego Gran Turismo. Wpisuje się w nie również Audi e-tron GT concept. Ma 4,96 m. długości, 1,96 m. szerokości i 1,38 m. wysokości. Lekka karoseria ...
    BMW X Coupé 2001
    BMW X Coupé to źródło kreatywnej inspiracji oraz zapowiedź kierunku stylistycznego, który obierze BMW w XXI wieku. Poprzez scalenie elementów coupé oraz auta typu cross-country, koncept ...

05 Sty 2010, 23:09

Odys napisał(a):Ja mam feroze ( 1,6 z gazem ) po warszawce z zalaczonymi napedami spala mi ok 13l gazu
w trasie z zalaczonymi napedami i podlaczanym w ostatnie sniegi spalil mi 10
wiec polecam Feroze

Uwazam ze jest lepsza od vitary ( trakcyjnie ) oczywiscie, zalezy tez czego oczekujesz bo jak wiekszej wygody podrozowania to vitara sie nadaje ale jak chcesz miec male auto terenowe gdzie praktycznie wyjedzesz ze wszystkiego ( oczywiscie zalezy od opon i tego czy sie nie powiesisz itp ) to polecam feroze

minusem ferozy sa drogie czesci ale plusem niezawodnosc

Przecież Feroza nie ma centralnego dyfra :roll: więc nie wskazane jest jeździć czy to w mieście czy na trasie z dopiętym przodem, ponieważ występują duże naprężenia w układzie napędowym i tym samym go wykańczają.

Co do Pojary, do lekkiego terenu łatwo ją dostosować, lift też nie jest jakiś arcy trudny, no chyba że ekstremalny to to tak, ale tak to można na drążkach trochę podkręcić ale nie więcej niż kilka cm ok4-5 , za dużo może spowodować rozerwanie zawiechy kiedy dojdzie do wybicia auta, gdy opadnie koło a kasta nie.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna