Jakie auto kupić? 3 modele na gaz i ograniczony budżet 7000

03 Sty 2010, 15:32

Witam! Jestem tu nowy, a właściwie przychodzę z dylematem. Nie znam się aż tak na autach 4x4 bo cały czas jeżdżę dostawczym autem, stąd prośba Was o pomoc…

Musze kupić auto z napędem 4x4 ale… Mam ograniczony budżet = 7000zł.

Od auta wymagam to by:
-miało napęd 4x4 i reduktor
-nie było awaryjne
-przejechało przez łąkę, czasem zaorane pole, koleiny głębokości ok. 30cm i kamienistą drogę.
-mało paliło (do 12litrów gazu na 100km w cyklu mieszanym)
-stosunkowo tanie części zamienne w razie awarii
-nie musi być wielkie w środku, nie zależy mi na wielkim bagażniku i chromowanych wykończeniach
-poruszało się z prędkością 100km/h i nie stwarzało zagrożenia tym faktem
-ciągnęło od czasu do czasu przyczepkę z ładunkiem 300-400kg (drewno z lasu, siano)

Mam pewne typy:
1. Suzuki Vitara na gaz
2. Daihatsu Feroza na gaz
3. Opel Frotera na gaz
4. Fiat Panda podwyższony 4x4 na gaz????

Trochę poczytałem na temat tych aut, ale nigdy nie miałem z nimi styczności i stąd pytanie do Was… Jakie auto z jakim silnikiem, jaki rocznik a może inne propozycje?

Najbardziej zależy mi na małym zużyciu gazu w trasie i bym się w błocie nie zakopał…

Pomożecie?

Jak macie jakieś pytania z uwagi na nieścisłości które mogłem napisać to piszcie.

Pozdrawiam
azazeell
Nowicjusz

Miejscowość: Kłodzko

03 Sty 2010, 15:41

Z taka kasę kupisz fajnego Samuraia w dobrym stanie który jest mało awaryjny mało pali i ma niską awaryjność :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

03 Sty 2010, 18:40

ale w samuraiu przy 100km/h to az strach sie bac :wink:
witarka powinna Ci zdecydowanie wystarczyc i z budzetem powinienes sie zmiescic.Po asfalcie prowadzi sie niezle a w terenie tez niezle sobie radzi.
pozdrawiam
nie ważne jak, oby do przodu :)