REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
jiGsaw napisał(a):budowa tego auta różni się bardzo od 10 czy nawet 20 lat starszego BMW/MB. Mówimy oczywiście o sprawnych i zadbanych autach
Jasiek90 napisał(a):Zawieszenie: większość kompaktów ma zawieszenie wielowahaczowe które BMW 20-30lat temu takie miało? o ile sobie przypominam pierwszy samochód z takim zawieszeniem to Mercedes W201 z 1982r, napęd? czy kilkadziesiąt lat temu widziałeś gdzieś silniki masowo stosowane z turbodoładowaniem, zmiennymi fazami rozrządu czy bezpośrednim wtryskiem paliwa?
wyważenie czy ułożenie silnika? z tego co się orientuje to teraz samochody są lepiej wyważone i neutralniej się prowadzą popatrz choćby na 911 z katastrofalnie nadsterownego samochodu z lat 70tych stało się jednym z najlepiej prowadzących sie aut.
Ułożenie silnika nic się nie zmieniło.
BTW: uważasz, że BMW czy Mercedes sprzed 20-30 lat czyli powiedzmy e30 prowadzi się lepiej niż nowe kompakty?
Inżynierowie tych marek są owszem bardzo uzdolnieni ale nie są takimi kozakami którzy potrafiliby wyprodukować samochód który będzie lepszy niż konkurencja przez kilkanaście/kilkadziesiąt lat.
Jasiek90 napisał(a):Zawieszenie: większość kompaktów ma zawieszenie wielowahaczowe które BMW 20-30lat temu takie miało? o ile sobie przypominam pierwszy samochód z takim zawieszeniem to Mercedes W201 z 1982r, napęd? czy kilkadziesiąt lat temu widziałeś gdzieś silniki masowo stosowane z turbodoładowaniem, zmiennymi fazami rozrządu czy bezpośrednim wtryskiem paliwa?
wyważenie czy ułożenie silnika? z tego co się orientuje to teraz samochody są lepiej wyważone i neutralniej się prowadzą popatrz choćby na 911 z katastrofalnie nadsterownego samochodu z lat 70tych stało się jednym z najlepiej prowadzących sie aut.
Ułożenie silnika nic się nie zmieniło.
BTW: uważasz, że BMW czy Mercedes sprzed 20-30 lat czyli powiedzmy e30 prowadzi się lepiej niż nowe kompakty?
Inżynierowie tych marek są owszem bardzo uzdolnieni ale nie są takimi kozakami którzy potrafiliby wyprodukować samochód który będzie lepszy niż konkurencja przez kilkanaście/kilkadziesiąt lat.