Jakie auto kupić do 50-60 tys

10 Cze 2024, 09:40

Witam, powoli zbliża się moment wymiany mojego starego e46 r6 na nowsze autko. Dotychczasowe po przejechaniu 150k km nie zawsze okazywalo się bezawaryjne, jednak zaraziłem się do tej marki i jest jeden problem, a mianowicie e90 jest już stare i rozglądam się za f31 a do 60 tys jedynym słusznym silnikiem jest 2.0 diesel. Rocznie robię do 25tys km i raczej krótkie dystanse i nie wiem czy diesel to dobry pomysł, może wycięcie ekologii to jest jakieś rozwiazanie? Czy lepiej szukać jakiegoś innego auta z silnikiem pod gaz? Ford fusion jest za duży bo o nim też myślałem i po głowie chodzi mi jeszcze Renault Megane 2.0 tce, słyszałem dobre opinie na temat tego silnika ale boję się przesiadki z bmw do renaulta, i to że francuza musiałbym kupić z manualem. Jest jeszcze volvo s60 2.5 ale części do volvo są zbyt drogie, może polecicie jeszcze jakieś auta z dobrą benzyną pod lpg? Będę wdzięczy, a jeśli nie to czy warto pchać się w f31 w dieselku :D
Octopus121
Nowicjusz
 
Posty: 9

10 Cze 2024, 10:35

Octopus121 napisał(a):jednak zaraziłem się do tej marki i jest jeden problem, a mianowicie e90 jest już stare i rozglądam się za f31
Skoro zraziłeś się do tej marki to czemu szukasz kolejnego BMW? generalnie modele F uchodzą za bardzo awaryjne więc może się okazać ze problemy które miałeś i ich koszty w swojej obecnej E46 to pikuś przy tym nowszym :wink:
Moskito
Początkujący
 
Posty: 193
Zdjęcia: 17

10 Cze 2024, 12:14

Do volvo części drogie ale gruz f31 w dieselku już ok?

Stawiam dolary przeciw orzechom, że długoterminowe koszty utrzymania volvo będą o połowę niższe niż bmw
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2647
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak działa napęd AWD-i w hybrydach Toyoty?
    Elektryczny napędem na cztery koła AWD-i całkowicie różni się od tradycyjnych napędów 4x4 pod względem konstrukcji i zasady działania. Wyjaśniamy, jak AWD-i jest zbudowany, jakie daje korzyści i dlaczego pojawia ...