Jakie auto kupić?

11 Sty 2015, 21:07

Witam :)
Jestem nowy na forum i szukam porady odnośnie zakupu auta.
Mój budżet to ok 8000 tyś, jestem z Mazowsza ok 100 km od Warszawy w kierunku Lublina :)
Ato potrzebne jest mi głównie do pracy ok 50 km dziennie więc nie za długa trasa :) Od razu uprzedzam że benzyna odpada, chyba że w LPG (jestem młodym kierowcą, pierwsze WŁASNE auto i po prostu raczej nie opłaca się inwestować w nowy gaz bo auto za takie pieniądze nie jest na wieczność tym bardziej jako pierwsze auto :) ) Preferuję coś w dieslu jakiś sedan, hatchback, cupe, silnik ekonomiczny trwały i prosty :) Generalnie zastanawiam się nad czymś z VW (golf IV. Passat B5, Polo :) Audi (A4, A3 ) Skoda (Fabie, Octavia) Seat (Leon, Ibiza, Cordoba) Najlepiej w 1,9 TDI. Z wyposażenia to aby klima, 2x el. szyby, lusterka, centralny, abs i to dla mnie taka podstawa :) Co doradzicie, co bardziej warto kupić względem ceny do awaryjności itp, innymi słowy co najbardziej będzie się opłacało :)
Z góry dziękuje za pomoc :)
niKecs
Obserwowany

Auto: Nie mam

11 Sty 2015, 21:17

jak ograniczyłeś do 1,9TDI to wybierz co Ci się bardziej podoba, bo ja nie brałbym żadnego

Poszukałbym zadbanego Peugeota 406 2,0 HDI i nie przepłacałbym za znaczek na masce i tylnej klapie ;)
Ostatnio edytowany przez dzida, 11 Sty 2015, 21:20, edytowano w sumie 1 raz
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

11 Sty 2015, 21:19

Jak koniecznie chcesz diesel'a to:
[link do oferty na Olx wygasł] - tutaj masz ładnego Seata myslę ,że można obejrzeć.

[link do oferty na Allegro wygasł] nawet ładny

Peugeot 406 2.0 HDI

Fiat Bravo/Brava 1.9 JTD

I te 50km to w jedną stronę czy w obie?
Kieł
Stały forumowicz

11 Sty 2015, 21:23

W obie :) Generalnie słyszałem dużo o tym że francuzy nie są zbyt dobrymi autami:)
niKecs
Obserwowany

11 Sty 2015, 21:28