Jakie auto kupić za 9-12 tyś zł - na trasy, wyciszone

19 Lip 2018, 11:18

Po części masz racje tylko szkoda że najwięcej się mówi o sebixach i BMW. Nikt nie mówi o tym że gość jechał laguną wyprzedzal na podwójnej i uderzył czołowo w inne auto i zabił dziecko które w nim było A jak ktoś nie zapanuje nad BMką i zawinie się na drzewie to "łola boga jakie wydarzenie kolejny pirat drogowy takich to tempić "
Przy każdej marce są druciarze byli są i będę i to się nie zmieni.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lip 2018, 11:28

To już kwestia statystyki, większość młodych kupuje trójcę niemiecką. Widziałeś tutaj temat "Auto dla młodego, szukam Laguny albo C5"? Nie znajdziesz.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Lip 2018, 11:34

Bo nie ma co się oszukiwać niemieckie z tych lat są dużo lepsze od reszty.

Ale koniec offtopu bo i tak mamy inny pogląd na to
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lip 2018, 12:16

Auta francuskie mają niski prestiż, dlatego są mało popularne, zwłaszcza gdy ktoś chce kupić pierwsze auto i się pochwalić.
Ja mam takie same zdanie - lepiej kupić zadbane z historią serwisową w PL, obojętnie czy to francuz czy niemiec.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

19 Lip 2018, 12:40

Ossy napisał(a):lepiej kupić zadbane z historią serwisową w PL, obojętnie czy to francuz czy niemiec.
no ale chyba nie mówisz o aucie za 10 tyś..... :sly:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lip 2018, 19:53

Kao napisał(a):A jak ktoś nie zapanuje nad BMką i zawinie się na drzewie to "łola boga jakie wydarzenie kolejny pirat drogowy takich to tempić
wprawdzie mieszkasz we Francji, ale masz Internet i musisz przyznać, że w ostatnim czasie dość często pojawiały się newsy typu "19-latek w BMW wyjechał ze skrzyżowania, nie opanował auta i przykasztanił w przystanek" :wink:

Wracając do tematu ja bym się rozejrzał za Hyundaiem Sonata IV, chociaż ze 2-3k trzeba by dołożyć do górnej granicy budżetu
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kolejny body kit dla Lexusa LC
    Lexus LC zaskarbił sobie sympatię tunerów. Nic dziwnego, w końcu nie dość, że seryjnie wygląda świetnie, to jest klasycznym coupé z napędem na tył i V-ósemką albo mocną jednostką hybrydową pod maską. ...

19 Lip 2018, 23:52

Generalnie jeśli chodzi o połowę/koniec lat 90 to faktycznie BMW i Audi było lepsze niż Fordy, Fiaty, Ople, czy nawet Nissany.
Do dzisiaj wiele egzemplarzy Audi czy BMW z lat 90 jest w codziennym użytkowaniu a Fordy, Fiaty już dawno zgniły albo w muzeum.
Dzisiaj w dobie globalizacji, offshoringu, outsourcingu itp. - marka już nie ma takiego znaczenia.

Jeśli chodzi o książki serwisowe itp. to podobno mogą być podrobione.
Ważny jest faktyczny stan auta, jak kto dbał itp.
Mam znajomego co ma Lanosa (z klimą) i ma bardzo zadbane to auto, pilnuje wymiany części, serwisu itp.

Wracając do tematu to spodobał mi się Chrysler Voyager - tylko czy utrzymanie takiego wozu nie będzie kosztowne? (pomijam spalanie).
Jak z realnym dostępem do części?
LOSMARCELOS
Początkujący
 
Posty: 143
Miejscowość: 127.0.0.1

20 Lip 2018, 06:47

Z częściami nie ma żadnego problemu a ich ceny możesz sobie sprawdzić np na allegro. Używanych też jest dużo więc jest spore zaplecze
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

20 Lip 2018, 22:36

W sumie części eksploatacyjne do Voyagera cenowo nie różną się za bardzo od np. Scenica czy Espace albo Audi.
LOSMARCELOS
Początkujący
 
Posty: 143
Miejscowość: 127.0.0.1

22 Lip 2018, 19:48

Jak w każdym aucie dopatrzysz się jakiejś części która będzie kosmicznie droga, w jednym łożysko w drugim wahacz a w trzcim przepustnica itd ale ogólnie tak jak zauważyłeś nie odstępuje od reszty popularnych aut
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

31 Lip 2018, 07:30

To fakt, są nietypowe, specyficzne i drogie części do każdego auta.

Lepiej kupić Voyagera w automacie czy z ręczną skrzynią biegów?
LOSMARCELOS
Początkujący
 
Posty: 143
Miejscowość: 127.0.0.1

31 Lip 2018, 12:21

Jeżeli chodzi o żywotność i problematyczność to lepiej manual
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Sie 2018, 11:21

Tak sobie pomyślałem jeszcze o dość kontrowersyjnym aucie: FIAT Multipla 2, tzn. ta 2 generacja (co ma już normalne światła).
Tylko, że tam jest dość słaby silnik benzynowy 1.6.
Multipla jest 6 osobowa, ma duże szyby (dobrze przeszklona), lewarek blisko kierownicy jak w busie, także wydaje mi się, że będzie wygodna jeśli chodzi o pozycję za kierownicą.
Nie mam pojęcia też czy to auto jest dobrze wyciszone.
:idea:
LOSMARCELOS
Początkujący
 
Posty: 143
Miejscowość: 127.0.0.1