

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Zdolność terenowe: stały napęd 4x4, seryjny
Maksymalny kąt natarcia:
a) ze zwykłym zawieszeniem: 28°, kąt zjazdu (tył): 28°
b) z zawieszeniem pneumatycznym: 33,2°, kąt zjazdu (tył): 33,6°
Kąt rampowy:
a) ze zwykłym zawieszeniem: 22°
b) z zaw. pneum.: 27°
Głębokość brodzenia: 580 mm
Zdolność wspinania się: 45° (100 %). Dla porównania- aktualne Mitsubishi Pajero ma 35°.
Maksymalny przechył boczny podczas jazdy: 35°
Czytaj więcej volkswagen-touareg-i-vt74939.htm#ixzz32qrcb8MJ
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Geniodekt napisał(a):Ale o co ci chodzi ?
pocieszny napisał(a):kup Toyotę FJ Cruisera, będzie i terenowy i do jazdy i nie będzie taki jak wszytkie inne suwadła na drodze,
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
pocieszny napisał(a):jeśli mówicie że LR jest bez awaryjny jak tuareg to współczuje ilości napraw![]()