jiGsaw napisał(a):czemu wybrałeś evo9? przecież to droższa impreza chyba sporo od s4 b5 czy nawet rs4 b5
Na moją decyzję złożyło się kilka tematów:
1) plany czyli auto do upalania w miarę lekkie gdzie jazda codzienna nie była priorytetem.
2) trwałość podczas upalania (żeby wykorzystać walenie w plecy trzeba często zapodać LC a to już są dla napędu konkrety szczególnie gdy walisz z Nm)
3) możliwie mało modów (nie sprawdziło się bo już mnie kręci żeby coś tam dołożyć)
4) przetarte ścieżki i to ze szczegółami
5) wygląd
6) brak utraty wartości
A s4 pasuje bardziej jako bardzo szybkie i potulne DD,
A co do kosztów to jak dokładnie przeliczysz mody s4 b5 razem z utratą wartości to wyjdzie drożej niż rs4 b5. Tylko że przy s4 rozkładasz sobie w czasie dłubanie co jest bardzo ważne.
Żółtek napisał(a):ale za te paręnaście klocków turbo i inne mody do 400-450 kuni do zrobienia,
Panowie ( Lavato też ) uturbianie aut nie jest takie tanie i proste jak Wam się wydaje...
Więc podliczę Ci tak krótko tego Lexa i 450km ...
Auto 25k
Turbo (instalka) 20k
Skrzynia 6k
Napęd 2k
EcU + strojenie 5-7k
Wersja soft... bo później dojdzie zawias, hebel, dyfer, ewentualne uzbrojenie głowy a potem... jeszcze cuś...
Chociaż Lavato ma o tyle rację że im starszy dziodek tym trudniej o jego normalny stan