REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Przeczytałem Twoją tabelkę i w kilku miejscach nie zgadzam się bo np:
Zacznę od b5/b6
2,7bit w nowszej budzie będzie miał utratę wartości na poziomie 3 ponieważ nikt nie zapłaci Ci nawet ułamka tego co włożysz w swap... a b5 4
Następna sprawa koszty modyfikacji ogólnie 2,7bit do jadących realnie 500km i sporego Nm są duże więc ta 9ka jest nie zasłużona w obu przypadkach b5/b6
Bezpieczeństwo to b5 powinno mieć 4 a b6 8
s3 8l/8p jest taki problem że moce podajesz spore a zobacz co dzieje się z Nm już nie mówiąc o napędach więc frajda z jazdy oraz osiągi raczej o połowe mniejsza punktacja. Do tego jak ma być AWD a nie coś AWuDe podobne to musi być możliwość walnięcia a do tego potrzeba jest Nm który się pojawia o przyzwoitej porze i długo utrzymuje
350z nie wiem czemu ma tracić wartość na poziomie 7 puntów skoro b6 w/g Ciebie wyszło lepiej a dokładnie jest na odwrót.
Mercedesa umieściłeś na liście chociaż tak naprawdę jest to dziwne auto niby szybkie ale jeździ się nim jak m5 e39 na soft zawiasie, w automacie, bez szpery i z milionem kagańców...
I jeszcze zapytam:
- ile planujesz na mody po zakupie auta... bo ja s4 skończyłem liczyć na 25k-30k razem z robotą ... a myślałem tylko do zakucia i spójności napędów...
- którymi autami z listy jechałeś a do tego czy miałeś porównanie mocne rwd i mocne awd z możliwością wykorzystania LC tak żeby poczuć na plecach pałer
jiGsaw napisał(a):Czemu B5 takie niebezpieczne wg Ciebie?
jiGsaw napisał(a):Jeździłem M5, M3, seryjnym s4 b5
jiGsaw napisał(a): s3 8l z programem i takim zrobionym niby na 350 koni. Już nawet w głupim S3 z LC fajny był start...
jiGsaw napisał(a):To już lepiej E39 M5 i kompresor.
jiGsaw napisał(a): Z kolei awd ma sens jak dla mnie przy 400+.
jiGsaw napisał(a):Także generalnie 1500 - 1600 kg to dla mnie raczej max, a M5 waży już na dzień dobry ponad 1800 kg i ma problem z... 335d po dobrym programie...
Jak zrobić w RWD 500+ to już w ogóle nie wystartuję tym na ulicy. Z kolei awd ma sens jak dla mnie przy 400+.
jiGsaw napisał(a):które ma fajny rate overall jest Audi TTS 2.0 TFSI, bo waży 1400 kg i w serii ma 272 konie
jiGsaw napisał(a):kej daj mi ten namiar
jiGsaw napisał(a):w sumie evo brzmi fajnie, ale pewnie za mało komfortu i za drogo. a silnik tez malenki, jednak 2.7 vit v6 powinno lepszy wykres generować i fajny dol. w evo o ile wiem moc jest na zasadzie włącz/wyłącz.
jiGsaw napisał(a):dzięki za pomoc, chyba zostane przy s4 i postaram się kupic gotowca by mieć na starcie już minimum 400 ps