Ogólnie masz problem ponieważ żeby coś Cie istotnie zaskoczyło przy RWD musiałby być lekkie i mocne albo przynajmniej mocne z charakterystyką T lub V8 ...
I tak 350z ciężki ale fajnie się prowadzi i seria ma już hebelek, szperkę i w miarę zawias... tylko że przyśpieszenie delikatnie mówiąc dupki nie urywa a mody będą drogie + tuningowcy mocno okrojeni... już nie mówiąc że w grę wchodzi tylko stage1 przez cienkie korbki.
Bmw M5 niby ok. ale masa tego auta jest lipą no i ceny w sumie też raczej bliżej 50k niż 40 mody pewnie droższe od 350z.
Tapczany w stylu SC do odstrzału
STi do odstrzału ze względu na koszty upalania a EVO na koszty zakupu
s3 i 1,8t hmm do odpału
Mercedes niby ok. ale skrzynia biegów (aut) + systemy
tak trochę dziadkowato chyba że lubisz automaty... ciekawe jak rdza bo podobno już na plakatach była.
Pozostaje s4b5 no tylko że zaletą silnika jest fajne jechanie bardzo przyjazne dla otoczenia oraz mnogość gratów natomiast wadą jest że jednak dojście do sprawnie jadących 400-500km jest kosztowne....
Ja liczyłem s4b5 jak podchodziłem do AWD no i zrobienie fajne s4 równało się rs4 b5 po podstawowych modach więc... wybrnąłem z sytuacji i zdecydowałem się na ... 9kę
Ale mimo wszystko jak ma być przyjemne DD to s4b5 spełnia te wymagania bardzo fajne autko... łatwo się modzi.
s4b6 do odstrzału ...
I pamiętaj jak zaczniesz modzić to apetyt rośnie w miarę jedzenia zawsze mogłoby być szybciej
No i jeszcze jedno takie ostrzeżenie jak zaczniesz mocno dłubać przy turbolotach to uważaj na fachurów od tuningu bo najwięksi marketingowi szpece są często w gronie mechaniorów którym lepiej nie ufać...
Musisz bazować na tych co realnie Cie pokierują a nie tylko będzie gadka więcej mocy - więcej kasy...
Nazw firm na razie nie podam ale jak coś wymyślisz to mogę Ci na PW troszku rozświetlić...