REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
zaraz znowu będzie krzyk że oczerniam auta francuskie ale ja poprostu piszę prawde wpierw napiszę o wadach w sumie niczym nowym nie zaskoczę jak powiem że wielkim problemem tego auta (jak i reszty francuzów) jest elektronika, częste awarie klimatronika jak i innych pierdół takich jak wariujące czujniki ciśnienia w oponach, francuzi wiedzą że karty hands free się sypie i przysparza problemy ale dalej nie rezygnuje z ich produkcji a dlaczego? bo w ASO taka karta kosztuje ok tysiaka, kolejnym problemem jaki często występuje to centralny zamek który nie otwiera drzwi kierowcy więc trzeba wsiadać od pasażera, możesz sobie stać klikać, zamykać otwierać, kopać i nic, poprostu dziś się nie otwiera a jutro jak gdyby nigdy nic bedzie wszystko ok. Espace ma nietrwałe zawieszenie ale na szczęście nie jakoś kosmicznie drogie, co do samego silnika 2.0 to jak wszystkie francuskie diesle delikatny uład wtryskowy, trwałość na pozniomie 150-200 tyś, spalanie duże jak na diesla. Ale żeby nie było że same minusy to Espace jest mega przestronny i bardzo praktyczny, mnóstwo schowków małych i większych, spory bagażnika i możliwość konfiguracji foteli. Wnętrze tandetnie wykonane niestetyaleksmm napisał(a):A co można powiedzieć o 2.0dCI w Espace IV (173KM)?