jiGsaw masz racje ale uważam, że porządna instalacja kosztuje konkretniejsze pieniądze.
Co do aut francuskich myślę, że pewna część opinii to stereotypy. Są pewne modele, które mają konkretne niedociągnięcia w Saxo np. to tylna belka. Ale są na to sposoby a + są tanie części. Jednym stwierdzeniem jak ktoś powiedział jak dbasz tak masz.
Co moge więcej napisać. Jakby była możliwość wiadomo, że wolałbym japończyka czy niemca. Miałem na oku Mitsubishi COLTA V 1.6 16V czy Toyote Corolle e11 g6 1.6 16V jednak przyspieszenie w tych silnikach oscyluje ok. 10s. A pytałem na forach i te silniki w tych 2 modelach aut nie są podatne na tuning.
Staram się nie jeździć rocznikiem ale nikt mi nie wmówi, że znajdę auto z "zacięciem sportowym" z wcześniejszych lat tak 94-95 gdyż większość jest już wyeksploatowana i wiem jak naturalnie wszystko się rozchodzi w aucie. Gdyby tak się nie działo to nie miał bym problemy Jakaś hanka civic V lub COLT wcześniejsza wersja w GTI i byłbym happy.
Na uwagę rzucił mi się też GOLF IV 1.8T 150KM co sądzicie o tym wariancie?
Dziękuje za odpowiedzi można się troche dowiedzieć cennych informacji jak macie jeszcze jakie alternatywy to piszcie.