Jakie głośniki i radio do Seicento.

06 Lis 2013, 00:10

Witam! Chcę zamontować radio i głośniki w Seicento 1.1 Active. Potrzebuję 2 głośników na przód, z tego co wiem, tylko 100 mm tu wejdzie i jakiegoś radia. Co do radia moje wymagania to:
- wejście USB
- wyjmowany panel
- mały pobór prądu, żeby mi akumulatora mocno nie rozładowywało
Na całość mogę poświęcić jakieś 450 zł, chociaż nie obrażę się jak będzie mniej, bo i tak nie wiem, czy z tych głośniczków 100 mm coś się wyciśnie i czy warto większe pieniądze tu inwestować, może być to także sprzęt używany. Prośba o jakieś sugestie, bo w kwestii doboru sprzętu audio do auta jestem zupełnie zielony :).
Bofedojo
Obserwowany

Auto: Seicento 1.1 Active

06 Lis 2013, 17:53

Ze 100mm za wiele się basu nie osiągnie. Lepiej wstawić jakieś głośniczki w półkę (przynajmniej 165mm), wtedy bagażnik będzie taki jaki był a dźwięk o niebo lepszy. Co do radia to można kupić jakiegoś kenwooda, sony itp za ~120 zł i będzie to jako tako grało. Na przód można tańsze głośniki zamontować i balansem skierować "więcej" dźwięku na tył.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

07 Lis 2013, 23:12

Dzięki za odpowiedź. Z Głośnikami już się uporałem, teraz jeszcze pozostał mi wybór radia. Mam cztery na oku:
[link do oferty na Allegro wygasł]
Które wybrać?
Bofedojo
Obserwowany

Auto: Seicento 1.1 Active

09 Lis 2013, 02:51