Witam, drodzy użytkownicy forum zwracam się do was z pytaniem co polecacie za auto do sumy 6000 zł. Jestem studentem wiec autko ma być w miare oszczedne i tanie w czesciach. Autko ma robić miesięcznie jakieś 400-450 km po autostradach i 100-150 km w mieście. Szukam czegoś małego i możliwie mało awaryjnego. Mocno mysle nad vw golfem 4 genereacji z silnikiem 1.6 ? Co o tym myślicie ?
aidvin napisał(a):Mocno mysle nad vw golfem 4 genereacji z silnikiem 1.6 ?
w tej cenie uda się znaleźć ale to słaby wybór pod kątem osiągi i ekonomia. Jak będziesz tyle jeździł po autostradach to weź mocny silnik niekoniecznie w Golfie. W 1,6 się zamęczysz hałasem i brakiem przyśpieszenia, spalisz kupę paliwa
A co konkretnie byś polecił ? Diesla chciałbym bardziej ale te za 6000 tyś zł mają kosmiczne przebiegi, a nie chciałbym się nie miło zdziwić jakby okazało się ze muszę koło dwumasowe w nim wymienic. A jeżeli chodzi o benzynę to 1.4 jest ponoć straszym wołem a 2.0 z kolei bije rekordy w spalniu
Za taki budżet możesz poszukać jakiejś Toyoty Corolli e11. Samochód bardzo trwały, a silniki są dynamiczne przy umiarkowanym apetycie. Niestety na autostradach będzie też głośno. Znacznie bardziej komfortowy będzie udany Peugeot 406 ewentualnie Toyota Carina czy Honda Accord V
Supersamochód Lexus LFA sprzedany w Krakowie To drugi egzemplarz supersamochodu Lexus LFA w Polsce . Pierwszy znalazł swojego entuzjastę w Poznaniu, drugi będzie jeździł w Krakowie. Uroczyste przekazanie kluczyków do samochodu, z udziałem przedstawicieli Lexus ...
Marki samochodowe, które mają najbardziej przywiązanych klientów Słynna amerykańska firma analityczna J.D. Power przedstawiła wyniki najnowszego badania 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study, które ukazuje poziom przywiązania klientów do poszczególnych marek samochodowych. ...