Jakie pierwsze auto do 30 tyś? Nie mam drogi asfaltowej na Wsi.

16 Maj 2021, 12:41

Hejka, jestem totalnie zielona w tematach aut, a za 3 miesiące mam 18. Rodzice powiedzieli mi że mogę sobie już wybierać jakieś auto, ale wogóle nie znam się na temacie. Chciałabym używane auto które jest w miarę wysokie (mieszkam na wsi I u mnie nie ma asfaltowej drogi) oraz z w miarę dużym bagaznikiem. Wiem że w tej cenie ciężko znaleźć coś takiego, ale może moglibyście jakieś propozycje? Z góry dziękuję :) (mam nadzieję że nie będzie osób komentujących tego że rodzice kupują moje 1 auto)
AnaVia
Obserwowany

17 Maj 2021, 12:37

Jak duży potrzebny Ci jest ten bagażnik? Będziesz jeździła raczej sama czy w więcej niż dwie osoby?

W tej cenie raczej crossovera nie dostaniesz ale z wyższych samochodów to np. Toyota RAV4, Suzuki Vitara, Suzuki SX4, Nissan Qashqai, Skoda Yeti, Honda CR-V.

Zerknij na te samochody który Ci się podoba. Moim zdaniem warto tu się przyjrzeć bliżej Suzuki SX4 bo to ciekawa propozycja oraz Toyocie Rav4. Te modele jakoś pasują mi do Kobiety :) proponuję wybeierać w silnikach benzynowych.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

17 Maj 2021, 13:18

Z SUV-ami problem jest taki że żeby mieć dość spory bagażnik musi być też spory suv a takiego to Ty nie potrzebujesz raczej.
Popatrz za Suzuki sx4/fiat sedici, może podejdzie Ci takie coś.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

17 Maj 2021, 15:23

Może Dacia Duster? Stoi dosyć wysoko, tylko nie wiem jak bagażnik, pewnie szału nie będzie.
demirbiras
Zaawansowany

Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

17 Maj 2021, 16:24

demirbiras napisał(a):Może Dacia Duster? Stoi dosyć wysoko, tylko nie wiem jak bagażnik, pewnie szału nie będzie.