REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MajkPZM napisał(a):Bez przesady ale FC 20VT przyspiesza w 6,5s do 100km/h. A jest lżejsze ma napęd na przód i Visco drive. i wssoki moment 310Nm
Napęd przednik akurat wypada gorzej jesli chodzi o jak najszybszy start. zdecydowanie gorzej. 310nm to wysoki moment?530D ma go ponad 500...
Bmw 530d 0-100 osiąga w około 6.5sec, wiem bo rodzice mają taki samochód i było sprawdzane.
Daro20VT napisał(a):MajkPZM napisał(a):Bez przesady ale FC 20VT przyspiesza w 6,5s do 100km/h. A jest lżejsze ma napęd na przód i Visco drive. i wssoki moment 310Nm
Napęd przednik akurat wypada gorzej jesli chodzi o jak najszybszy start. zdecydowanie gorzej. 310nm to wysoki moment?530D ma go ponad 500...
Bmw 530d 0-100 osiąga w około 6.5sec, wiem bo rodzice mają taki samochód i było sprawdzane.
Najgorzej wypada napęd na tył kolego
A to chyba logiczne że auto z silnikiem diesla 3.0 będzie posiadała większy moment od benzyny 2.0 Turbo
Daro20VT napisał(a):Szybszy start z napędem na tył?Powodzenia...
Daro20VT napisał(a):Szybszy start z napędem na tył?Powodzenia...
Daro20VT napisał(a):Najszybciej przyspiesza 4x4![]()
Najszybciej przyspiesza 4x4
masz bardzo małe pojęcie o samych samochodach sportowych jak i o jezdzie nimi. Najszybszy start przy bardzo duzych mocach gwarantuje 4x4 ale tylko pod względem przyczepnosci, jesli masz zajebiste opony i zajebisty asfalt to zdecydowanie szybciej przyspieszy AWD. Najgorzej wypada FWD, to chyba oczywiste ze lepiej jest cos pchać niż ciągnąć:)Daro20VT
prosta sprawa po 1 samochód nie był stworzony do przyśpieszaniaMajkPZM napisał(a):Najszybciej przyspiesza 4x4
Tak ale tylko w przypadku duzych mocy gdzie łatwo o utrate przyczepnosci. Wspolnik ma Toyote Hilux 2.5D4D 120koni. Jak zapniesz 4x4 to na suchym idzie zdecydowanie wolniej niż jak zapniesz sam tył.
pocieszny napisał(a):prosta sprawa po 1 samochód nie był stworzony do przyśpieszaniaMajkPZM napisał(a):Najszybciej przyspiesza 4x4
Tak ale tylko w przypadku duzych mocy gdzie łatwo o utrate przyczepnosci. Wspolnik ma Toyote Hilux 2.5D4D 120koni. Jak zapniesz 4x4 to na suchym idzie zdecydowanie wolniej niż jak zapniesz sam tył.po 2 pędząc więcej mechanizmów wytracasz część momentu na rozpędzenie ich, a nie na rozpędzenie auta, prawda jest taka im mniej części do pędzenia i im lżejsze auto tym lepsze przyśpieszenie natomiast im więcej elementów pędzonych stykających się z nawierzchnią i im większy ciężar tym lepsza przyczepność
teraz trzeba znaleść złoty środek między jednym a drugim i wychodzi Audi Quattro A1
MajkPZM napisał(a):Najszybszy start przy bardzo dużych mocach gwarantuje 4x4 ale tylko pod względem przyczepnosci, jesli masz zajebiste opony i zajebisty asfalt to zdecydowanie szybciej przyspieszy AWD.
MajkPZM napisał(a):to chyba oczywiste ze lepiej jest cos pchać niż ciągnąć:)