Jakie radyjko kupić ?:)

29 Lis 2008, 10:29

Witam,

jakie radio mi polecacie ?
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]

Ja myślę o JVC, bo tanio, dobra firma i wiele nie potrzebuję.

Chciałbym was jeszcze zapytać, czy nie będę miał kłopotów z montażem? I czy po zakupie mogę nie wymieniać głośników i okablowania ? Ponieważ narazie mam mało kasy więc taką operację przewiduję na przyszłość.
Ostatnio edytowany przez aesir 29 Lis 2008, 13:45, edytowano w sumie 3 razy
aesir
Nowicjusz

Miejscowość: Radomsko
Auto: Fiat Panda II
Silnik: 1.2 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

29 Lis 2008, 11:45

To zalezy ile chcesz kasy wydac :) Okresl sie ;)
Szumek
Nowicjusz

29 Lis 2008, 13:49

300zł :P

Ale chyba wezmę to JVC :)
I właśnie w jego sprawie mam pytanie, jak go podłączyć ??

Ponieważ nie znam się na tym :| wiem tylko gdzie jest zasilanie i to wszystko. Czy byłby ktoś tak uprzejmy i wyjaśnił mi jak to podłączyć ? Bo po starym radyjku to masa kabli została, wychodząca z 2-3 kostek.

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

aesir
Nowicjusz

29 Lis 2008, 17:55

Łączysz tylko ze sobą kostkę wychodzącą z radia z kostką która jest przy samochodzie.
Kostkę od radia dostaniesz pewnie razem z radiem.
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący

01 Gru 2008, 19:01