Jakie światła do jazdy dziennej wybrać?

07 Lut 2012, 19:28

Witam.chciałbym kupić światła do jazdy dziennej.widziałem dużą rozpiętość cenowa na allegro i dlatego nie wiem które wybrać.proszę o jakiś link które są najtańsze i mają potrzebne homologację bo tego zupełnie nie kojarze.najlepiej jakby były jakieś tanie i z homologacja z bydgoszczy i okolic to bym odebrał osobiście to na przesyłkę bym zaoszczędził.proszę o pomoc.Pozdrawiam.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

08 Lut 2012, 23:39

Witam.widzę że nikomu nie chce się szukać a więc znalazłem takie tylko nie wiem które mają tą homologację, 1.allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-e4-rl00-8smd-najtaniej-i2098034494.html 2.allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-e4-rl00-8smd-najtaniej-i2094185313.html 3.allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-8-led-flux-drl-e4-rl00-i1954801271.html Proszę o pomoc.Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

09 Lut 2012, 11:39

To takie same lampki, a minimalistyczne, że tylko pozazdrościć - na wymagane minimum 20 cm kwadratowych powierzchni mają 20,8 .. Mniej już nie można ..
Do Twojego Tico pewnie wystarczą ... Szkoda, że nie są od razu wyposażone w trzeci ,sterujący przewód - dochodzi w tym wypadku montaż jakiegoś przekaźnika ... Wtedy nie kosztowałyby 40 pln..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2011