REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Czemu tak często musisz je wymieniać? Te żarówki powinny wytrzymać minimum pół roku intensywnego użytkowania. Jeżeli tak szybko siadają to problem musi być w samochodzie może są jakieś duże skoki napięcia...Assasin74 napisał(a):ostatnim czasem co raz częściej jeżdżę po nocach i stosuję na przemian oświetlenie premium tj. H7 Philips Racing Vision oraz Osram Night Breaker Laser jednak żarówki zarówno Osram jak i Philips muszę zmieniać raz w miesiącu
Nie kupuj tych najtańszych bo one zazwyczaj świecą lipnie. Zobacz sobie takie firmy NSSC, ja nie raz używałem świateł DRL tej firmy i uważam że świecą bardzo dobrze.Assasin74 napisał(a): I tu pojawia się problem, jakie światła do jazdy dziennej z HOMOLOGACJĄ wybrać?
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Cichy77 napisał(a):Czemu tak często musisz je wymieniać? Te żarówki powinny wytrzymać minimum pół roku intensywnego użytkowania. Jeżeli tak szybko siadają to problem musi być w samochodzie może są jakieś duże skoki napięcia...
Assasin74 napisał(a):A może jakieś okrągłe w miejsce zaślepek ?
Myslę że powinno być ok w tym przypadku ale niech autor sobie sprawdzi tu na forum jak-prawidlowo-zamontowac-swiatla-do-jazdy-dziennej-drl-vt110812.htmMotoAlbercik napisał(a):Pytanie, czy w miejscu zaślepek te DRL mogą być? Chodzi o przepisy.
Na pewno nie te najtańsze które są po kilkadziesiąt złotych. NSSC będą optymalnym rozwiązaniem.Assasin74 napisał(a):To zostało mi zapytać jaką markę i model byście wybrali gdyby cena nie grała roli?
To może być jedno z najlepszych miejsc montażu u ciebie zobacz sobie takie jak te NSSC 510HP https://allegro.pl/kategoria/lampy-prze ... t-1-4-0306 Ja u siebie miałem takie i po dwóch latach musiałem wymienić jedno światło bo niestety od kamienia pękł lekko klosz i zaczęła parować poza tym zero problemów a świeca mocno.Assasin74 napisał(a):A może jakieś okrągłe w miejsce zaślepek ?
W rozporządzeniu masz „Boczny obrys pojazdu oznacza płaszczyznę równoległą do podłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu, przechodzącą przez najdalej wysunięty punkt na zewnątrz pojazdu, z wyjątkiem lusterek, świateł bocznych i elementów elastycznych (§ 2 ust. 2 rozporządzenia).” tak więc lusterka nie liczą się do obrysu auta.Assasin74 napisał(a):Od zewnętrznej krawędzi zaślepki do najbardziej wysuniętego elementu obrysu mam 25 cm nie licząc lusterek.
To jest maksymalnie ile może być więc w tym przypadku u autora tematu wszystko się zgadza i może spokojnie montować światła DRL w miejscu na halogenyMotoAlbercik napisał(a):będzie zachowany odstęp 40 cm