Jakie TDI lepsze do wyboru1.9- 110KM,130KM,150KM który brac?

01 Cze 2011, 18:53

jakie wybrac...mocniejsze sa drozsze ale za to maja 6 biegów..dodam ze głownie zalezy mi na mocy i w miare bezawaryjnosci. jestem nastawiony na 150KM ale jesli sa to nieudane silniki to lepiej troche slabszy... no i jak to jest z zywotnoscia takiego silnika?ktory brac?
adolf206
Początkujący
 
Posty: 69
Miejscowość: wieruszów

01 Cze 2011, 19:03

Podobno najmniej awaryjne są wersje 90 i 110konne ale ile specjalistów tyle opinii. Bierz ten który będzie w najlepszym stanie i ewentualnie chip.
Fusion
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Warszawa

01 Cze 2011, 20:03

Mowimy o motorach VAGa? 150KM to chodzi ci o 2,5 TDI V6? Omijac ten motor jak ogien, drogi w serwisowaniu i problematyczny. Rozrzad napedza pompe wtryskowa i slynny Wiesiek ze stodoly nie ma prawa go dotykac.

1,9 TDI 90 i 110KM sa najtrwalsze, potem 130KM, ktory na dobra sprawe tez az taki zly nie jest, w porownaniu do tych najnowszych 2.0 TDI, to jest duzo lepszy od nich.

Jak ci zalezy na motorze ktory dosc dobre osiagi ma, to 130KM najlepiej wybrac, jak na trwalosci ponad wszystko to 110KM. A 2,5 V6 lepiej ominac jednak, 20KM wiecej to nie jest jakas masakryczna roznica, jak 130KM za malo, to kup sobie chipa za 300-500zl i bedziesz mial 160KM.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

01 Cze 2011, 20:25

SŁYSZALEM O TYCH 2.5.....A CO DO TEMATU TO MIALEM NAMYSLI 1.9 TDI 150KM
adolf206
Początkujący
 
Posty: 69
Miejscowość: wieruszów

01 Cze 2011, 20:36

Aaa, faktycznie byl 1,9 TDI 150KM, ale to bardzo rzadko spotykany motor, to jest to samo co 130KM tak naprawde. Pomijajac fakt, ze bedzie ci mega ciezko znalezc autko z 1,9 TDI 150KM, a jeszcze jak trafisz, na jakiegos, ktorego wczesniej przez rok czy 2 lata katowal jakis dres, to nie wie czy warto sie pakowac na sile w 150KM, diesel sluzy dlugo pod warunkiem ze sie o niego dba.

I co za autko chcesz kupic? Golf IV, Seat Leon?
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

01 Cze 2011, 21:22

tak mysle nad toledo II albo leonem jednak z wiekszym nastawieniem na toledo.ewentualnie jeszcze bore bym wział pod uwage...golfy i passaty jakos nie przypadły mi do gustu...moze dlatego ze bardzo duzo tego jezdzi...
adolf206
Początkujący
 
Posty: 69
Miejscowość: wieruszów
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota ProAce - nowy samochód dostawczy
    Toyota ProAce będzie odpowiedzią koncernu na rosnące zapotrzebowanie rynku europejskiego na lekkie pojazdy użytkowe średnich rozmiarów. Nowy model będzie dostępny z możliwością wyboru dwóch długości i dwóch ...

02 Cze 2011, 10:58

silnik 1.9 110 to najlepszy kompromis między mocą a wytrzymałością, wersje o większych osiągach są bardziej wysilone przez co spada ich żywotność. Ale i tak nawet w tym najsłabszym spotkasz filtr cząstek i koło dwumasowe.
Grigorij
Początkujący
 
Posty: 111
Miejscowość: Wrocław

02 Cze 2011, 14:35

To co jak się korzysta z głową to jest trwałość dwumasu jest bardzo wysoka rządu 350-400tys km. Kat w AFNie 110 km jest tym najprostszym bez żadnych czujników nasycenia dzięki czemu jego usunięcie to około 30-45min. 150 km ma ARL, którego ciężko znaleźć w dobrym stanie.
adammtv
Aktywny
 
Posty: 286
Miejscowość: Złoty Stok