REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Roman98 napisał(a):Najbardziej myślałem nad audi a4 b8, 2.0 silnik 140/143 konie. Co Pan sądzi o tych autach? Jak wyglądają wymiany np. Rozrządu itp?
demirbiras napisał(a):Oczywiście że nie ma większego znaczenia, bo to jest normalna klasyczna cena jak w każdym takim silniku w Golfie czy Octavii.
szybki napisał(a):Każdy rozumie jak chce. Niestety grupa docelowa ałdi dokladnie tak rozumuje kupić premium tdi w cenie golfa i robić serwis taniutko jak w 1,6mpi.
Więc nowoczesny diesel premium + zanidbania serwisowe = konkretna wtopa.
demirbiras napisał(a):Owszem np części karoserii inne niż w Golfie czy Octavii
ale to ma miejsce i jest istotne gdyby zakładać kolizję... i naprawę blacharską (lampy, grill itp
demirbiras napisał(a):Szybki Ty tak na serio?
demirbiras napisał(a):u nas w firmie Golf VI 2,0 TDI/140 kombi ma 200 przejechane czyli o 20 tys mniej niż Ty podajesz a jakoś nie zanosi się żebyśmy musieli pół auta wymieniać.